https://www.delfi.lv/izklaide/sovbizness/stils/brinumpulverisu-biznesa-haizivis-no-krievijas-atvadijusas-bet-ne-pavisam.d?id=54517862raksts no jūlija sākuma:
K.Sauliete:
Mēs veidojam jaunu veikalu, jaunus produktus un jaunu kompānijas nosaukumu, kas darbosies tikai ar Eiropas produktu. Mēs vairs nebūsim NL, bet būsim tikpat lieliski
un kas ir finālā? visi jaunumi nāk no Krievijas, pasākumi - ar Krievijas līderiem, nosaukums - tas pats. nu nezinu, nezinu.
Egita&Sauliete cepjas, jo Sandra, uzdodot savu jautājumu, vienkārši paņēma un norādīja cilvēkiem, kuri melo, ka viņi melo. nepatīkami divtik, jo tas notika citiem klātesot NL čatā. uzrakstītu privāti, iespējams Egita atbildētu cilvēciskāk (tikai iespējams), bet te Egitas lepnums un nemāka risināt problēmsituācijas nostrādāja pret viņu. kā varat noprast, Sandra līdz pēdejam nenesa šo jautājumu publiski, bet mēģināja risināt caur NL čatiem, kurus neredz citi cilvēki, bet, ja no šiem čatiem viņa tikusi izmesta, kādēļ viņai jāpārmet, ka visu neatrisināja pa kluso? un ko vispār nozīmē pa kluso? man šķiet, ka kolektīvam ir tiesības zināt, ko domā viņu kolēģis, ja tas ir aktuāli arī viņiem un attiecas uz viņiem (viņi visi strādā ar klientiem, iesaka produkciju, visiem ir svarīgi zināt, kādu politiku tomēr vadība virza, kas vispār notiek uzņēmumā utt.).
Pareiza konfliktu vadības tehnika ir būtiska vienotas komandas veidošanas sastāvdaļa.
šajā situācijā vispār parasts jautājums no darbinieka puses ir pārtapis par konfliktu un diez vai Sauliete&Egita ir sapratušas, ka viņām nebija taisnība un, nemākot komunicēt ar saviem darbiniekiem, bet cenšoties tos "aizvērt", viņas pašas spļauj akā, no kuras dzer.