Kiskismau, forši, ka Jūs tik gudri un pārliecināti runājat! Mums ğimenē gan ir pamatskolēns (labi, ka nav devītklasnieks), kurš klātienē bija izcilnieks, jo acīmredzot skolā ir discilpīna un viņš labi uztver visu, ko skolotāja stāsta. Gudrs skolēns! Mācījās uz 9 un 10. Taču mājās neviens nevar nosēdēt blakus, jo jāstrādā.. un nevar jau arī sēdēt blakus un "urbt" ar skatienu. Rezultātā sekmes ir pasliktinājušās. Manuprāt, pamatskolēniem un vidusskolai attālinātās mācības ir pilnīgi garām! Ja runā par eksāmenu.. tajās pēdējās konsultācijās pirms eksāmeniem TIEŠI SKOLĀ, NE MĀJĀS... Liela daļa "problēmbērnu" visvairāk iemācās.. vismaz lai nolikt tos eksāmenus var! Un nevajag visus mest vienā maisā! Augstskolā jau mācās ar apziņu, ka studē to, ko vēlies. Mazliet par kontrolēšanu... mājasdarbus skolēni varēja izpildīt starpbrīžos.. pēdējos brīžos... nu kaut norakstīt, taču tagad šādas iespējas nav. Ja aizmirstās- aizmirstās. Būsim reāli... man ir jau diezgan nobriedis prāts.. studēju 3.kursā. un.. ja man kāds priekšmets īpaši neinteresē, es uz to neiespringstu.. vienīgi atšķirība tāda, ka šajos gados universitātē esmu iemācījusies loğisku spriešanu un labāk protu orientēties informācijas klāstā. Vidusskolā es tā nepratu.. ja nebiju mācījusies, tad nepratu ne atrast, ne atcerēties, ne loģiski izspriest. Jautājums.. vai skolēni mājās vispār saprot, ko viņi mācās vai zina tikai darbību tehnisku secību? Un ja nesaprot, ko mācās un liela daļa attālināti seko pierakstiem... nu par kādiem eksāmeniem var būt runa?