Es tā aši ar acīm pārskrēju pāri sarakstam ar cilvēkiem kuri seko manai paziņai, kura reklamē NL, un tiem, kuriem seko viņa. Daudzām profilā rakstīts "NL", aši paskatījos tos profilus. Nu, skats tiešām bēdīgs. Tāds vidējais manis redzēto sieviešu raksturojums: sieviete vecumā 30+, liekais svars, maisiņi zem acīm, slikta bilžu kvalitāte, pāris desmiti sekotāju, profilā valda juceklis, jo starp bildēm ar NL produktiem pa vidam manāmas tikpat nekvalitatīvas bildes ar uz poda sēdošiem vai raudošiem bērniem, pagatavotām kūkām, tuvplāna selfijiem ar kaķa ausīm un bildēm, kurās saņurcītos palagos redzams aizmidzis vīrs. No profila var izprast, ka, neskaitot vīru, bērnus un NL, šīm sievietēm dzīvē nekas cits neeksistē (ne darbs, ne hobiji, ne draugi, ne kādi pasākumi, vispār nekas) un, ņemot vērā bildēs redzamos dzīves apstākļus, neviena no viņām pateicoties NL nav kļuvusi par miljonāri. Tā ka, kā jau te pareizi rakstīja, Saulietei, pirms vērt vaļā muti un saukt čaļa, kura mājās notiek remonts, māju par "miskasti", vajadzētu paskatīties uz sava izslavētā NL pārdevējām un viņu dzīves apstākļiem. Negribu nevienu aizvainot, bet, skatoties uz tām sievietēm, var lieliski redzēt, ka to NL izplata ne jau tā inteliģentākā sabiedrības daļa. Līdz ar to nav par ko brīnīties, ka uz tādu rēķina NL uzvārās un ka tādām tāds Ivara eksperiments acis neatvēra, jo, būsim godīgi, ja galviņā nekā nav, tad nav.