lielabeta @ 15.02.2020 21:30Čau! Šobrīd esmu sava pirmā auto meklējumos. Galīgi nav nejausmas, uz kādiem modeļiem skatīties, tāpēc būtu forši, ja jūs padalītos ar to - kādas markas un modeļa auto jums ir? Un aptuveni cik patērē degvielas? Jo skatos uz ekonomisko pusi. ? un budžets ap 2000 eiro.
Būšu priecīga par ieteijumiem, jo pati neko nejēdzu no auto un arī tuvinieku lokā nav neviena ar auto, kas kaut ko saprastu. ?
Redpill @ 16.02.2020 00:07Es nebaidītos no veciem auto, ir bijuši dažnedažādi, 80'to 90'to auto, tikai pozitīva pieredze.
Kā arī tik lētam (vecam) auto nav jēga skatīties noskrējienu (īpaši jau pie mums LV), jāskatās auto kopējais stāvoklis.
Tweek teksts @ 15.02.2020 23:44
Ar jaunajām mašīnām būs tā, ka remonti izmaksās ļoti dārgi. Puiša sencim Volvo s40 2008 gada. 2.0D tiesa ļoti ekonomisks. Var izspiest 3.8 l/100 Taču gultņi bijuši jāmaina un viens gultnis 90 euro arī borta kompis bijis jāmaina un servisā atstāja 1000 EUR tikai par KOMP
Nobriedušais @ 16.02.2020 00:48Es vēl pateiktu ka labāk jau izvēlēties ar automātisko kārbu, jo ar manuālo transmisiju vecajam auto būs problēmas. Būs problēmas ar sajūga dedzināšanu, parnesumkarba ātrumu ielikšanu. Biju kādu laiku braucis ar veco Mitsubiši Space Wagon 1992. Tur bija automātiska parnesumkarba. Jā tur jau rūsa bija virsbūvei, tomēr dzinējs un citas lietas ar dzinēja lietām strādāja labi.
Ka arī auto ar manuālo ātrumkārbu parasti izvēlas visādi "gudrinieki" kuri čakarē to auto visādi, mēģinot izrādīties cik baigie viņi vadītāji.
Automātisko ātrumkārbu izvēlas sievietes. Tādam auto varbūt virsbūves defekti no lielam un mazam sadursmēm. Ja to virsbūvju defektu nevar saskatīt un CSDD darbinieki neko neteica ka auto ir krāsots vai ko citu. Tad visam jābūt OK.
Nobriedušais @ 16.02.2020 00:55
Kas jums ir jauns auto? Jaunāka izlaiduma gada?
Tas tak nav jauns.
Jauns, tas ir tad kad pirkts pie dīlera un tam nebija neviena īpašnieka un auto ir rūpnīcas garantija.
Viss pārējais ir vecas grabažās ?
Maxxxiii @ 16.02.2020 00:43Mans pirmais auto bija Fords. Nebiju par sevi pārliecināta un par mani noteikti var teikt-pat zirgu salauzīs. Pusotru gadu nobraucu ar minimālām problēmām, detaļas nav dārgas. Lielākā bēda bija turbīnas maiņa, 50€un braucu tālāk.
Man personīgi mati nosirmotu, ja remontam būtu jāatdod daudz naudas. Apbrīnoju cilvēkus, kas mēnešiem krāj naudu, lai varētu samaksāt remontu savam auto. Paziņa 4menesus uz darbu brauca ar autobusu. Pēc maza laika nākošā problēma.
Protams ja finanses man atļautu, tad domātu savādāk. Tā teikt, dzīvoju pēc savām iespējām, nelecot augstāk, lai tikai vizuāli izskatītos stilīgākā.
Un patēriņš, uhhh... 20litri un sajūta, ka iet uz gaisu.
Šobrīd focus vizina citus saimniekus.
1shade @ 16.02.2020 00:50Ja tie ir pēdējie 2k, kas tiek izvilkti no zeķes, kas paslēpta ikejas skapītī starp apenēm, tad auto iegādei jāatvēl 1.5k vai 1k, lai paliek pāri degvielai, remontam un normālām riepām.
Tagad jākliedē visi dirsēju mīti par veciem dīzeļiem un jauniem dīzeļiem. Vecu dīzeli kārtībā savest būs daudz vieglāk, kā jaunu, jaunam nāks modernākas sprauslas, kas maksās kosmosu, nu tā, ka auto maksās tikpat, vecos dīzeļus kādreiz nemācēja neviens labot, it sevišķi tos ar Bosch VP44 sūkņiem un VP30, kas nāca iekš BMW, Audi, Opel un ne tikai. Tagad prot tos labot, remonts salīdzinoši lēts. Ar dīzeli vienmēr jādod mīslī, vismaz līdz 3k, nevar braukāties kā pensionārs un viss būs ok. Degvielas izvēle ir pavisam vienkārša, braucma zem 10 000 km gadā, ņemam benzīnu, un pēc iespējas vienkāršāku, nevis kaut kādus TFSI vai FSI, tiešās iesmidzes benzīni, būs tas pats, kas jauni dīzeļi, nekā lēta tur nebūs, ja jāiegādājas sprauslas.
Tas ko es personīgi neieteiktu, ja neko no auto apkopēm nespēj veikt, tad turās pa gabalu no gāzes, tikai tad, ja proti pats regulēt iekārtu, ja ir super iekārta un tā tālāk protams, aiziet. Ja neko nesajēdz no gāzes iekārtām un jāpaļaujās uz rukažopiem gāzes meistariem tas beigsies ar tādu pašu ekonomiju kā dīzelim, pa lielam, atskaitot to, ka jāvadā kaut kāds balons pakaļā un jāpildās it kā tev bāka būtu 200 litri kā smagajam.
Jāturās pa gabalu arī no tādiem cilvēkiem, kas domā, ka par 2k kāds mēģinās iesmērēt zagtu auto, krāsotu un vēl nez ko. Ar 1.9 tdi ieteicējiem, gribētos viņiem pašiem ieteikt 1.9 ar PD sprauslām, tas vēl ir īstais sūda gabals. Aizmirsāt laikam pieminēt, ka jālej normāla eļļa, lai tas aparāts nep*stos.
Karoč. Būsim reāli, te jāņem 1.9 SDI, tajā var liet kaut transformatoru eļļu un maukt.
Ja no auto pilnībā neko nesajēdzam, tad izvērtējam vai vispār vajag, cik ļoti vajag. Citos gadījumos maucam ar taksi vai velosipēdu.
Jāsāk ar to, ka tu nosauc tos auto, kuri tev patīk, izvēlies un tad palūdz padomu. Tā būs vieglāk.
1shade @ 16.02.2020 00:58
Kura gada Fords ?
Fordi riktīgi pūst, to aizmirsi pieminēt, bet iespejams nepamanīji, ja nelietoji to auto pārāk ilgi. Kā izpaužās turbīans remonts/maiņa pa 50 eiro ? :D
Tā tās baumas izplatās. :D :D Turbīnas restaurācija ir ap 150 eiro minimums. :D Tur tik šrota turba sanāk.
Maxxxiii @ 16.02.2020 01:00
Sakarīgi teikts. Pēdējā laikā Facebook auto sludinājumos to tik vien var lasīt, kaa pārgudro komentārus par dizelsudiem, vecaam grabažaam un tolmetiem!