Jadyn @ 14.05.2021 15:48Šodien uzrakstīju viņiem vēlvienu epastu. Sagaidīšu atbildi un tad pat nezinu, kur griezties, ja negribēs atmaksāt naudu dēļ tā, ka visa vaina par pakas pazušanu tiek novelta uz piegādātāju (DHL). Un piegādātājs pasaka, ka viņiem ļoti žēl, bet pretenzijas par sūtījumu var izteikt tikai sūtītājs.
Kādai varbūt ir pieredze, vai zināšanas, kas būtu jādara, lai atgūtu naudu?
Jadyn @ 14.05.2021 16:09MjauMjau ļoti ceru, ka tavai mistiski pazudušajai paciņai nebūs tāds pats liktenis kā manai :(
Pasūtījums kopš 12.04. ir Scanned at carrier's hub statusā.
Sagaidīšu atbildi uz pēdējo epastu, kur tā arī uzrakstīju, ka vēlos saņemt atpakaļ naudiņu, ja jau paši atzīst, ka nezin kur ir mans sūtījums, un tad piezvanīšu patērētājiem.
Kā tas ir, apstridēt darījumu bankā?
C00L Dzipsy @ 14.05.2021 16:16
Piezvani savai bankai un pajautā.
Parasti tas notiek tā, ka kamēr tu neesi saņēmusi savu paciņu, nauda stāv kā rezervēta un saņēmējs vēl nav ticis pie šīs naudas. Var bankai dot rīkojumu anulēt šo darījumu, bet ne visās bankās ir vienādi noteikumi, reizēm šī darījuma anulēšana ir jāveic gan pircējam, gan pārdevējam vienlaicīgi, reizēm banka par to ņem komisijas maksu, reizēm neņem komisijas maksu.