Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

plakans dibens

 
Reģ: 31.12.2018
Zinu, jau zinu, ka diskusijas ir bijušas, bet uzjautāšu tāpat - kā jūs kačājat dupsi?
Manējais ir plakans un vispār neizskatīgs :D
Vai pietiek ar basic pietupieniem katru dienu, vai arī vajag kopleksu ar izklupieniem utt. ? Šobrīd vairāk priecātos par ieteikumiem no meitenēm, kuras reāli ir uzkačājušas dupsi, nevis no dabas dots jau apaļīgs un smuks.
Internetā pilns ar video, pamacībām, ka pat nezinu, kurai stratēgijai klāt lai ķeras.
19.07.2019 23:14 |
 
Reģ: 06.03.2016
tikai un vienīgi steperis. man nav pacietība pietupieniem un izklupieniem.
19.07.2019 23:51 |
 
Reģ: 22.08.2015
Esmu tieva pēc dabas, man izdevās uzkačāt dibenu bez pietupieniem. Man ir vājas ceļa locītavas, tāpēc izkupienus un pietupienus nevaru taisīt. Dibena muskuļa galvenā anatomiskā funkcija - kājas atvilkšana uz aizmuguri. Tāpēc pietupieni nav obligāti, turklāt tie trenē ne tikai dibenu, bet arī augšstilbus. Skatījos viena fizeoterapeita video, kurš paskaidroja, ka pietupienos dibens iesaistās tikai tad, ja pietupjās zemāk par 90 grādiem. Pretējā gadījumā trenējas augšstilbi, bet dibens iesaistās minimāli.
Es dibenu uzkačāju ar elastīgo gumiju 15 kg. Nopērkama jebkurā sporta veikalā. Izveidoju no gumijas astotnieku, uzvelku uz kājām, četrrāpus pozīcijā velku kāju uz aizmuguri.
Šajā video ir parādīts šis vingrinājums no 1:30 minūtes. Šis vingrinājums trenē tieši dibenu, pamatojoties uz tā anatomisko funkciju - kājas atvilkšanu uz aizmuguri.
20.07.2019 01:14 |
 
Reģ: 05.05.2019
Man treniņos diezgan bieži bija jātaisa pietupieni. Nevaru teikt, ka man ir Kimas dupsītis, bet apaļāks ir :)
20.07.2019 07:58 |
 
Reģ: 20.06.2019
o, man arī šī tēma aktuāla. :D Var arī daudz kāpt pa kāpnēm, uztrenēsi kaut ko tur. Es zinu, ka agrāk, kad gāju skriet (pāris dienas :D), veicu vingrinājumus kaut kā uz kāpnēm.
20.07.2019 12:17 |
 
Reģ: 13.07.2019
Pietupienus netaisu vispār, jo man nepatīk ? Tie ir ļoti labi visam ķermenim kopumā, bet tas nav tas efektīvākais veids, kā trenēt dibenu.
Mans top 3 ir - hip thrusts, deadlifts, hip abduction. Protams, tam vajag arī zāli, jo labam progresam ir nepieciešams regulāri palielināt svaru, ne tikai ar ķermeņa saru vingrot
20.07.2019 18:15 |
 
Reģ: 21.05.2019
Ja ir vāji ceļgali, tad pietupienus viennozīmīgi neiesaku. Bet pati taisu un paēdu 40min laikā, lai ir ko dot muskuļiem no kā augt. Tas arī viss.. tagad ir liels un vairs negribas trenēt. :D
20.07.2019 18:45 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai Tu atbalsti iespēju uzdot jautājumus dažādu jomu speciālistēm šeit pat forumā?
  • Jā, laba ideja
  • Nē, nevajag
  • Nezinu, nav viedokļa
vairāk  >

Lietotāji online (1)