Čau!
Jautājums meitenēm, kuras ir sūtījušas kaut ko ar pakomātu starpniecību.
Ir radusies problēma- pirms apmēram divām nedēļām pasūtīju andelemandele preci, pārdevēja saņēma naudu, atsūtīja čeku, ka ir nosūtījusi. Nākamajā dienā omnivas mājaslapā pie sūtījumu izsekošanas norādīts, ka sūtījums ir pieņemts, tomēr joprojām nav atnācis līdz manam pakomātam (abi pakomāti Rīgā).
Pārdevēja ir sazinājusies ar omnivu, tomēr tie neko vēl pateikt nevar, kādēļ šāda situācija radusies.
Jā kādai ir gadījies līdzīgi, kā rīkojāties? Vai izdevās sarunāt ar pārdevēju, ka pārskaita atpakaļ samaksāto naudu? Negribas jau palikt gan bez preces, gan naudas, summa nebija maza..