Mana pieredze ar Butterfly nav tā labākā. Pastāstīšu kāpēc..
Pie Elīnas Didrihsones esmu iepirkusies 2 reizes un abās reizēs, diemžel, bija diez gan liela vilšanās. Pirmajā reizē sūtīju džinsa bikses tumši zilā krāsā. Par piegādi un komunikāciju ar pašu Elīnu sūdzēties nevaru, viss norit ātri un raiti, taču drēbju kvalitāte un izskats gan neatbilst tam, kas ir redzams bildēs. Pirmkārt, saņemot bikses konstatēju, ka tās nav tādas, kādas vispār biju pasūtījusi. Jā, krāsa atbilst, bet ne dizains.. Otrkārt, biksēm mazgājās nost krāsa un pat kājas un miesa pēc bikšu valkāšanas iekrāsojās zilgana. Treškārt, kvalitāte bija tik drausmīga, ka pat nepagāja nedēļa un jau sāka irt diegi pa vīlēm.
Nu labi, sanāca vilšanās, neko darīt. Pēc kāda laika nolēmu atkal pasūtīt džinsa bikses, šoreiz ar plēsumiem. Kārotās bikses saņēmu, taču atkal ne tādas, kādas biju noskatījusi un pasūtījusi. Kārtējā vilšanās. Un jā, pats džinsa audums bija tik plāns un nekvalitatīvs, ka gaumīgie, nelielie plēsumi drīz vien pārvērtās par kartīgiem plēsumiem pa puskāju. Drausmas.. :-O
Pēc tās reizes vairāk neko neesmu pie Elīnas Didrihsones sūtījusi un arī nedomāju to darīt. Man pietika.
Cena pat ne tuvu neatbilst drēbju kvalitātei un tam, ko pēc tam saņem. Skatos, ka diez gan bieži Elīna savā profilā publicē tikai tās labākās atsauksmes no klientēm - tas liek apšaubīt to, vai realitātē tik tiešām viss ir tik lieliski un perfekti. Var jau būt, ka man vienkārši nepaveicās, taču uzskatu, ka pat veikalos par tādu pašu cenu var nopirkt daudz labāku un kvalitatīvāku apģērbu + nevajag nekādas iepriekšējas saskaņošanas par pielaikošanu.
Ak jā, par komunikāciju. Šis varbūt kādam šķitīs sīkums, bet es pievēršu uzmanību tam, kā cilvēks raksta un ir tikai patīkami, ja tiek ievērota gramatika. Vismaz tik daudz kā komati un garumzīmes. Elīnai kā pārdevējai pie šī vajadzētu piedomāt, pretējā gadījumā - tas neatstāj par viņu diez ko labu iespaidu. :-/