Pff, meitenes, nepērciet tur neko! Biju caur internetveikalu pasūtījusi kleitu, viss it kā ok, pienāca gandrīz vai nākamajā dienā. Atverot kastīti jau uzreiz pamanīju, ka kleitai no visām iespējamām malām lien ārā diegi. Piemērīju un izrādās, ka augšdaļā galīgi neder. Rakstu šiem uz mājaslapā pieejamo e-pastu, ka vēlos atgriezt preci. Atbildes nav joprojām ? Tad sapratu, ka tā varu gaidīt līdz vecumdienām un izdomāju uzrakstīt "meičukam" uz instagramu. Protams par preces un naudas atgriešanu tur neviens neko negrib dzirdēt, iespējams tikai iegūt vai nu dāvanu karti no tās miskastes vai apmainīt uz vietas uz citu izmēru. Protams, es gribēju tikt vaļā no tādas nenormāli drausmīgas kvalitātes kleitas (starp citu par 50€), nevis to mainīt. Saprotot, ka nekādas mahinācijas ar mani neies cauri, man vairs netika atbildēts ne uz vienu jautājumu ?Beigu beigās naudu atguvu, bet tas jau ir cits stāsts un, ja kādai būs interesanti, varēšu pastāstīt, kā ar tiem "meičukiem" jātiek galā ?
Otra interesanta situācija bija aizejot pie Aleksandras uz meikapu. Tas jau bija labu laiku pēc kleitas sāgas un ļoti nobrīnījos, kad Aleksandra izrakstīja man čeku. Nu reāls "obanā" ?Kā es kļūdījos... ?? Uz vietas diemžēl čeku nepētīju, tikai steigā parakstījos. Un protams...Atnākot mājās, pamanīju, ka uz čeka minēts tikai viens pakalpojums no diviem ??Bet naudu paņēma stipri vairāk ??♀️ Tātad mahinācijas ir pat taisot meikapu ?