Elīna vēl ir ļoti jauna, priecājas par panākumiem šodien, kuru pamatā ir veiksmīga reklāma Instagram, bet nedomā uz priekšu.
Šodien viņas šmotku andelei klājas labi, ir pircēji, ir rējēji, bet kopumā bizness iet. Tomēr dzīvē viss ātri mainās. Lai nostiprinātu savas pozīcijas kā veiksmīgai, zinošai, ilgtermiņā domājošai uzņēmējai, ja jau savs apģērbu veikals ir lielais sapnis un Dieva dāvana, kā viņa to pozicionē, būtu tikai loģiski strādāt kā primāro uzstādot, pirmkārt, ekselentu klientu servisu. Otrkārt, kvalitāti, kas saprāta robežās atbilst tai cenai, ko viņa piedāvā. Treškārt, godīgumu pret savām klientēm. Un, ceturtkārt, tam visam klāt vēl prasītos nedaudz patiesas mīlestības, nevis tas uzspēlētais Instagram story "meičuki" smaids, kura pretstats, pircēju nelaipnā sagaidīšana veikalā, daudzām liek izjust gan neizpratni, gan aizvainojumu. Piektkārt, ieklausīšanos arī negatīvās sūdzībās. Protams, nav jāņem vērā katra dusmīgā vēstule, bet šajā gaidījumā jau izkristalizējas konkrētas lietas un problēmas, ar kurām vairākas klientes ir neapmierinātas. Daudzi uzņēmumi maksā milzīgas naudas, lai uzzinātu, kas tieši klientiem nepatīk viņu piedāvātajā servisā, lai saprastu ko uzlabot. Te viss ir kā uz paplātes, atliek vien piefiksēt, padomāt kā mainīties un darīt. Ja vien, protams, ego atļauj.