Vēl neesmu noskatījusies to interviju, gan jau šodienas laikā to izdarīšu, bet pēc šeit lasītā man jau ir pāris komentāri.
Pirmais par tām grāmatām. Tas jau nav vienīgais veids kā paplašināt redzesloku. Daudziem nepatīk grāmatas lasīt. Tas jau nekas, nelasi. Jauni hobiji, jauni cilvēki, vairāk painteresēties par to kas pašai vien interesē. Elīnai patīk šmotkas, skaistums un močīt. Nu lūk. Jau trīs lietas par kurām painteresēties dziļāk. Lai sāk ar to ka izlasa uz paštonējošā burkas kā to pareizi lietot. Nav grāmata vesela jālasa.
Un nākamais, par to ko te visas saka. Par apģērbu. Kas viņu pērk un kāda ir mērķauditorija.
Man arī no butterfly ir patikušas lietas. Nav jau tikai tur pliko dirsu džinsi un pliko dibenu kleitas. Man ir bijušas divas lietas no butterfly, pārdevu tālāk, jo īsti nepatika tas ko saņēmu. Tur ir lietas hit and miss. Takā shein gandrīz vai. Tikai ar shein ir tā, ka tur mazu naudu iztērē tad nemaz nav žēl ka saņem lupatu nevis labu drēbi.
Butterly tāds fast fashion vien ir. Košas krāsas, uzkrītoši apģērbi, interesanti piegriezumi, utt. Plus Didrihsonu mārketings. Šitā reklamē, nu skaidrs ka pirks meitenes, jo sajūta ka slavens brends. Buķikam un Didrai tak seko pus Latvija. Un visu laiku kaut kas jauns, katra atradīs kaut ko kas patīk.
Vienreiz ieminējos, ka meitenes no laukiem tur pērkas daudz. Un tā ir taisnība. Pilsētā no kuras es esmu Butterfly drēbes vidusskolnieču vidū kā statusa simbols gandrīz vai.
Un kādēļ? Jo nav pieejami h&m, new yorkeri, zaras un visi citi šitie. Un viņi tā nereklamējas. Bet Butterfly reklamē un rāda kas viņiem ir un ir diezgan viegli pasūtīt un atnāks. Plus jaunietēm daudzām patīk tās drēbes un vēl nav nojausmas par labu kvalitāti.
Un kā jau teicu, buķiks kā slavenību brends bez maz vai uzpūsts. Plus Buttefly nav dārgs. Nav lēts, bet nav arī dārgs.
Un arī pieaugušas sievietes pērk. Ja kaut kas iepatīkas, cena liekas okey, kādēļ gan nē. Kvalitāte nebūs kā Gucci, bet mūsdienās to reti kur sagaidīsi. Tāpat jau daudzām sievietēm apnīk vienas un tās pašas lietas nēsāt, neatkarīgi no kvalitātes. Tādēļ jau mums ir tas fast fashion.