Mana pieredze ar Didrihsoni ir šāda:
1) internetveikalā pasūtīju bikses, kuras neatbilda izmēram. uzraksīju, ka vēlos atteikuma veidlapu, jo noteikumi to paredz, ka 14 dienu laikā varu atteikties no preces, aizpildot atteikuma veidlapu. e-pastā viņa jautāja, kas noticis, rakstīja, ka priekš kam man atteikuma veidlapu. ir iespēja preci apmainīt pret ko citu. ok. izdomāju aiziet pie viņas klātienē arī apmainīt to preci. paņēmu bodiju, kas ir lētāks par biksēm. rokās no melnas kastes iedeva 2 eiro rokā. nekāda čeka, nekādu formalitāšu. uzņēmumam, manuprāt, šādi lietas nebūtu jākārto.
2) gan es, gan draudzene pasūtījām bēšās labākās bikses. vienām birka bija (ar kaut kādu poļu uzrakstu), manām bija tikai caurumi palikuši no birkas. lai gan bikses tās pašas, iegādātas no butterfly, gandrīz vienā laika periodā. smieklīgi. kāpēc biksēm (dažām) jāņem nost birkas ir?
3) arī aizejot klātienē pie viņas dažas drēbes patiešām ir netīras ar tonālo. es tādas nepirktu, pat ja būtu palicis vienīgais eksemplārs, kas man patīk. ok, ja vēl piedāvātu 70% atlaidi. cenas ir uzskrūvētas.
4) dzinsa bikses saplīsa pēc pāris vilkšanas reizēm. un vēl bija rakstīts, ka esot ar augsto jostas vietu. man kaut kā tikai sanāca līdz muguras sākumam. rēķinājos, ka būs ar augsto jostas vietu, sanāca maza vilšanās.
5) kaut kādus nodokļus jau tā sia maksā, cik pēc lursoft datiem pieejams. bet nu bizītis iet uz urrā, ja jau ceļojumos ik pa laikam var aizbraukt. tiešām tik daudzas pērk to viņas preci?
6) man nav savienojama viņas mākslīgie pupi un dibens, iespējams arī viduklis, arī uzacis ar viņas ticību Dievam. Reāli nav.