Meklēju, kur rakstīt atsauksmi par uzņēmumu. Īsti reālu vietu neatradu pirmais šis forums. Mazliet arī palasīju komentārus, cerēju ieraudzīt kaut ko līdzīgu manai domai, taču nedaudz vīlos, redzot, ka aprunā ģimeni. Ok, mani tas neinteresē, bet, redzot visas peripetijas, saprotu, kāpēc tas tiek darīts. Man kopumā arī ir vienalga, ko Elina ar vīru dara, paši zina, ko ar savu rīcību panāk. Negatīvs PR arī ir PR, taču īsti nepatīk patvaļa un rīcība IG, kas, es uzskatu, ir arī uzņēmuma produkts tikai ne kā prece, bet komunikācija par preci.
1. Manipulēšana ar klientiem. Negribu visu uzskaitīt, bet nerimtīgā atlaižu vicināšana, dāvanas nav īsti ok (popkorns, auskari). Par tām sāk runāt nedēļu iepriekš un hop! nejauši dāvana! Jā, zinu, vairāk atkārtosi, vairāk sadzirdēs, bet ir jābūt robežām. Šāda rīcība nonivelē preces vērtību.
2. Totāls haoss IG. Šodien skatījos Elīnas kontu. Kas tas par haosu viņas storijos? Pat laikā līniju nevar sazīmēt. Saprotu, jābūt pratigam ar privātumu, bet to taču var prasmīgi izdarīt, bet te - tad Polija, tad savs dzivoklis, tad reklāma, atkal Polija. ?!? Tik nekvalitatīvs, haosains, šķietami nepārdomāts saturs nav nevienam LV influencerim. Ko tad viņa īsti rāda? Es privātajam IG reāli sekoju tikai tāpēc, ka viņa ir antipiemērs. Kā to pati nesaprot? Kā lai nodod reālu patērētāja atsauksmi? Sajūta, ka nerūp tie sekotāji. Ka tikai kaut ko pārdot. Ja tiešām veidotu robežas- darbs/ es - Elīna un mana ģimene, cilvēkiem būtu lielāka cieņa. Haoss arī Kido kontā un Butterfly. Ir tiešām cilvēki, kas tver info tur? Tāda informācijas pārblīvētība, nesakritība, un nevienas atsauksmes, tikai slavināšana!