mazaskudra @ 23.03.2023 18:46Vot viņai drāma :D
Zagļu pilns, tagad botus kāds sūta.
Tiešām smird pēc mirstoša kuģa glābšanas no viņu puses.
Man tā botu padarīšana vairāk izskatās pēc tā, ka izdomāja palielināt savu sekotāju skaitu, paši nopirka tos sekotājus, salēca visi uzreiz un tagad bail palika ka kāds pamanīs, jādomā attaisnojums.
Vai arī vienkārši sūdzās, lai fani sāktu domāt, ka mēs forumnieces galīgi debīlas jau esam un maksājam lai botus sūtītu :D Naudu mums nav kur likt :D
Jo tagad šodien ir tikai un vienīgi runas par to cik visi pret viņiem ir netaisnīgi. Apkārt zagļi. Tagad kāds speciāli uzbrūk arī instagramam. Nu šausmas nu. Ko lai dara.
Man liekas viņi paši sev sūdus taisa un novels to visu tagad uz forumniecēm. Nevienai te nav vajadzības viņai botus sūtīt.vivii @ 23.03.2023 19:00
Tur jau tā lieta, ka pirms pāris mēnešiem bija kaut kāds, kārtējais skandāls un pāris forumnieces bija gatavas uzsūtīt Didras profilam botus, kaut ko mūldēja, ka jau atradušas kā to izdarīt, tik jāsamaksā.
Reāli toreiz sanāca dusmas, ka ir cilvēki, kuri labprāt grib izmest naudu (pat ja to tomēr neizdarīja) par pilnīgiem sūdiem, tikai lai kādam ieriebtu, nevis izdarīt kaut labu un kādam citam noziedot naudu!
Tāpēc man ticība ir 50:50, varbūt tiešām kāda dumiķe to izdarīja, varbūt Didriķi paši un tagad attaisnojas par cik forumā bija tādas runas…
sakuraszarins @ 23.03.2023 19:53kas viņai ar tām krūtīm, izskatās, ka neglīti uzpūsti baloni.
tieši tā,tā ir visa viņas klientūra un tāpēc tas bizness turas,jo ir tādas idiotes naivas :)Inna86 @ 23.03.2023 19:09Mani izbrīna arī pašas pircējas, es pēc tādas atbildes uzreiz zvanītu patērētāju aizsardzības dienestam.
Bellini @ 23.03.2023 15:48Vai Naurim gali policijā saucas Puzikovs? ?
jā, un kāpēc, lai es pirktu viņas pārcenotās lupatas zinot, ka ZARA vai Reserved nopirkšu par +/- tādu pašu cenu, ko labāku un kvalitatīvāku. Oke kaut vai visi šie internetveikali— aboutyou, zalando, tur tak arī ir uz atlaidēm daudz labas lietas. Kāpēc, lai kāda atbalstītu didriķu biznesu? Wtf vnk. Ja gribi prastu lupatu ar izirušiem diegiem, tad AliExpress nāks palīgā 😁 un ietaupīsiJustiine @ 23.03.2023 20:28Butterfly cenas vienkārši nebeidz pārsteigt. 25 eiro par t-kreklu, nopietni? Parasts džemperis ar kapuci- 45 eiro? (facepalm) Kleitu cenas arī vidēji ap 40 eiro. Tas skaitās lēts veikals? Ja vēl tām drēbēm būtu tiešām laba kvalitāte, bet nav tak.
Adele4 @ 23.03.2023 20:38Dāmas, es nevaru atrast, kur likumā rakstīts, ka pircējam ir tiesības 14 dienu laikā atgriezt internetveikalā pirkto preci bez paskaidrojumiem.
Varbūt kāda zin un var padalīties?
Nav par butterfly, bet cits tirgotājs atteica atgriešanu.
Marcipaaans @ 23.03.2023 14:05Par tiem ziediem, kas domāti darbiniecēm. Nav tā, ka šie tagad cenšas parādīt, ka ir baigi labie darbadevēji un ka darbinieki rūp? Lai atspēkotu veco darbinieču teikto?
mazaaduuda @ 23.03.2023 20:45
Raksts vecs, bet pa lielam likumdošana šajā ziņā nav mainījusies.
https://lvportals.lv/skaidrojumi/283768-kad-pateretajs-var-atgriezt-nopirkto-preci-2016
Adele4 @ 23.03.2023 20:38Dāmas, es nevaru atrast, kur likumā rakstīts, ka pircējam ir tiesības 14 dienu laikā atgriezt internetveikalā pirkto preci bez paskaidrojumiem.
Varbūt kāda zin un var padalīties?
Nav par butterfly, bet cits tirgotājs atteica atgriešanu.
Paulaaaaaaa @ 23.03.2023 21:01
To sauc par distances līgumu. Atteikuma tiesība attiecas uz šo līgumu, jo patērētajam nav iespējāms pārbaudīt, aptaustīt, apskatīt preci un pārliecināties par tās atbilstību.
Paskaties google - distances līgums, atteikuma tiesība. PTAL ir sarežģīts tiesību zinātņu pārstāvjiem, nemaz nerunājot par vidējo patērētāju.