Atkal reāls stāsts,biju intervijā uz parastu klientu apkalpošanas speciālistu birojā,pie tam esmu ar vairāku gadu pieredzi ne tikai klientu apkalpošanā,bet pat uzņēmuma attiecīgajā nozarē. Prasībās noradīts,ka klientu apkalp.pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību. Pats uzņēmums man patika,labprāt tur strādātu,bet intervija tāda it kā es kandidētu uz valdes locekļa amatu. Stunda intervija kur manas atbildes tika pierakstītas !!!lai pēc tam parādītu direktoram,kurš vēlreiz ies cauri atbildēm un ķidās tās,ja vispār uzaicinās uz 2.kārtu. plus 2 testi,1 par uzņēmumu,darbību,faktiem utt,to biju izpetījusi un atbildēju,2 tests loģikas,kur nepietiek tikai ar pareizu atbildi,bet vēl jāpamato kāpēc izvelējies piem. tumšāko kvadrātu,jo redz iet no gaišākā uz tumšāko,tas nekas,ka tā pamatošana prasa laiku,bet testam laiku vairāk neiedod,doma tāda,lai uz haļavu neatbildi. Tad viņi skatisies arī vai tavs personības tips iederas kolektīvā,kas viņi psihologi ar doktora grādu,lai novērtētu tipu pēc mazas sarunas?un tad 2 ned.vēl jāgaida kad tiksi uz 2.kārtu,tas nekas ka ir pagājusi 1 nedēļa un ir ielikts jauns sludinājums ar termiņu līdz decembrim. Nu ko viņi meklē,supermenu?tās ir fiktīvas intervijas?jo ja cilvēkirm vajag,viņi mēnesi nrmarinē darbinieku. Ok piemeram es neizturēju,bet arī tie citi neizturēja unterviju,ja atkal meklē?nu nav kkas riktīgi,es nesaku ka mani obligāti jāņem,bet ja no 30 kandidātiem parastu amatu nevar 1 piedāvāt,tad kkas pašiem nav riktīgi