Iespējams, pastrādāt kādu brīdi zvanu centrā or smth nav tā sliktākā ideja, jo tur dos instrukciju un padomus, kā un ko runāt ar klientiem darbinieku apmācības laikā un vēlākajā posmā arī. Bez zvanīšanas nevarēsi un tad nu nāksies iemācīties runāt pa telefonu, gribi vai nē.
Man bija cita diskomforta sajūta, kurā metos iekšā ar visām četrām, kad devos strādāt vienā noteiktā darbavietā, kur nu nekādi no tā nevarētu izvairīties. Un palīdzēja ļoti labi, pat nesaprotu, kā pirms tam pa galvu bija maisījušās kaut kādas mistiskas iedomas. Pieļauju, ka noteiktu apstākļu kopumā Tev neatliktu nekas cits, kā beidzot sākt runāt pa telefonu, nuja, ar norunu, ka tādai nepatikai runāt ar svešiniekiem vada otrā galā nav kāds nopietns iemesls, bet tad tas jau speciālista ziņā.