Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Reklāmas ētiskums

 
Reitings 665
Reģ: 17.08.2017
Daļa zina, daļa varbūt nezina jauno LMT reklāmu, kur bērni reklamē to, ka vajag jaunus telefonus.
Argumenti:
nezinu kāpēc vajag, vienkārši gribas
tas ir modē
ja gribas, tad vajag
man vienkārši ļoti gribas
un tā tālāk visādi ''gribu, gribu'' varianti.
Cik jums ētiska šķiet šāda reklāmprakse?
30.08.2018 22:49 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Šķiet ļoti ētiska. īpaši neredzu, kāpēc "gribu gribu" ir neētiski, bet iestāstīt cilvēkam, ka viņam jaunais telefons ir nepieciešams kā ēst, jo tur ir laba kamera, ergonomisks dizains un 1TB iebūvētās atmiņas.
.
Tad jau labāk, ka godīgi pasaka - "gribulītim gribās mantiņu", nevis "jebkuram normālam cilvēkam šī pati matiņa ir nepieciešama, un tās iegāde ir labs, pārdomāts lēmums".
30.08.2018 23:40 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
...lai gan reklāmu neesmu pamanījusi, viedoklis konkrēti par autores komentārā aprakstīto.
30.08.2018 23:40 |
 
Reitings 3127
Reģ: 02.06.2016
Krīt uz nerviem tā reklāma. :D
30.08.2018 23:51 |
 
Reitings 3127
Reģ: 02.06.2016
Gribu, gribu, neizvērtējot vecāku iespējas un nepieciešamību, ir sviests.
30.08.2018 23:52 |
 
Reitings 586
Reģ: 03.04.2018
Vispār neuzskatu, ka bērniem vajadzētu kaut ko reklamēt.
30.08.2018 23:55 |
 
Reitings 665
Reģ: 17.08.2017
Up
31.08.2018 12:25 |
 
Reitings 1570
Reģ: 09.06.2015
Man šķiet par daudz tas “arī gribēt ir arguments”. Manuprāt, tā nav. (t)
31.08.2018 12:30 |
 
Reitings 2478
Reģ: 03.11.2016
Man patīk tas tiešums, ka reklamētais aifons ir gribu nevis vajag. Ja vajag, tad var podziņtelefonu, lai gan grib aifonu. Gribēt ir arguments. Tālāk jau vecāki nosaka vai var un vajag bērna gribuli apmierināt.
31.08.2018 12:48 |
 
Reitings 806
Reģ: 18.01.2018
Nu kā, mūsdienu patērētāju paaudze jāsāk audzināt jau no bērna kājas. Tik vienkārši, vai ne?
31.08.2018 12:55 |
 
Reitings 502
Reģ: 07.03.2018
Man šķiet par daudz tas “arī gribēt ir arguments”. Manuprāt, tā nav.

+
Tad jau ''gribu miljonu'' ir arguments, lai tas miljons no gaisa nokristu. Stulba bērnu smadzeņu skalošana.
31.08.2018 13:31 |
 
Reitings 665
Reģ: 17.08.2017
Nu kā, mūsdienu patērētāju paaudze jāsāk audzināt jau no bērna kājas. Tik vienkārši, vai ne?

Nē. :D
31.08.2018 15:35 |
 
Reitings 1531
Reģ: 28.07.2017
LMT reklāma, salīdzinot ar visām ātro kredītu "aizņemties tak ir tik vienkārši"reklāmām, ir pat pietiekami ētiska. Bērni tak visu laiku visu ko grib, iespējamo un neiespējamo. Kā tur meitenīte teica: gribu trīs bērnus, divus suņus un mazu kaķīti. :-D
31.08.2018 15:44 |
 
Reitings 1180
Reģ: 21.02.2018
Es arī nesaskatu neko neētisku. Apskati ātro kredītu reklāmas - lūk, tas ir neētiski.
31.08.2018 15:54 |
 
Reitings 245
Reģ: 29.05.2018
reklāmā neredzu neko ārprātīgi neētisku. galu galā reklāmas mērķis tak ir pievērst uzmanību, kas arī ir izdevies:-)
31.08.2018 16:11 |
 
Reitings 245
Reģ: 29.05.2018
LMT reklāma, salīdzinot ar visām ātro kredītu "aizņemties tak ir tik vienkārši"reklāmām, ir pat pietiekami ētiska.
piekrītu
31.08.2018 16:12 |
 
10 gadi
Reitings 3960
Reģ: 02.01.2011
manuprāt, neētiska tā reklāma būs vecākiem, kuru bērni būs ņēmuši par pilnu to "gribēt ir arguments", bet maciņš to vilkt nespēs
31.08.2018 16:50 |
 
Reitings 665
Reģ: 17.08.2017
manuprāt, neētiska tā reklāma būs vecākiem, kuru bērni būs ņēmuši par pilnu to "gribēt ir arguments", bet maciņš to vilkt nespēs

Tieši tā gan.
01.09.2018 00:47 |
 
Reitings 3897
Reģ: 01.01.2017
Gribu, gribu, neizvērtējot vecāku iespējas un nepieciešamību, ir sviests.

+
Man šķiet par daudz tas “arī gribēt ir arguments”. Manuprāt, tā nav.

+
Da pa lielam ir skaidrs ka LMT paši saprot ka garās runas par to, cik viņiem ir forši telefoni, cik tie ir labi un cik maz maksā ne, pārāk spēj ietekmēt cilvēka izvēli iegādājoties jauno telefonu. Saprata un nonāca pie secinājuma ka ir laiks ķerties pie radikālākām metodēm un ir sākuši publiski ekspluatēt bērnu tēlu, jo nu sīkajiem jau nu neatteiksi.
.
Apmēram tas pats ir ar auto iegādi, kur reklāmā blakus mašīnai vienmēr stāv smukas pusplikas meitenes ar pupiem.
01.09.2018 23:35 |
 
Reitings 665
Reģ: 17.08.2017
"tas ir vajadzīgs katram sevi cienošam cilvēkam"
02.09.2018 20:12 |
 
Reitings 2520
Reģ: 30.01.2017
Vakar pirmo reizi redzēju reklāmu un man likās ļoti sakarīga. Gribēt patiešām ir arguments. Šajā gadījumā tiek reklamētas lietas, bet ja kāda augstskola reklamētos ar šadu pat saukli - "Gribu un mācos Baltu filoloģiju" visi plaukstiņas sistu.
Ja vecāki nevar pamatot bērnam, kur ar gribēšanu pietiek (gribu jaunu telefonu; gribu ģitāru; gribu uz laukiem pie omes) un kur nepietiek (gribu bastot sportu, jo tur ir tas puika, kas uz mani skatīsies; gribu pīpēt, gribu dārgu telefonu) tad tā nav reklāmas veidotāja problēma vai atbildība.
Man kā pieaugušam cilvēkam tā arī ir - gribu-daru. Cik var klausīties apkārtējos, kas saka "nē, nu nē, nu tā jau nevar"...
03.09.2018 09:57 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!