Pasadena Tiesības uz brīvību, kas sevī ietver plašu tiesību klāstu, piemēram, tiesības izvēlēties dzīvesvietu, nodarbošanos, tiesība netikt ieslodzītam bez pamatojuma utt. Tās ir cilvēka pamattiesības nodibinātas Satversmē. Ierobežošana ir iespējama, ja ierobežojums ir likumīgs, tam ir leģitīms mērķis un tas ir nepieciešams demokrātiskas sabiedrības drošībai, piemēram, var cilvēku aizturēt, ja valstij ir aizdomas, ka viņš ir veicis slepkavību, jo viens no valsts pamatmērķiem ir sabiedrības drošības nodrošināšana. Tāpēc ir izveidoti likumi, kas nosaka precīzas situācijas un nosacījumus pie kuriem cilvēka brīvību var ierobežot.
>>
probability Piedod, bet pat ja tas būtu vienīgais, ko esmu lasījis, nenozīmē, ka tas kaut kādā veidā pasaka kaut ko par manu personību un spēju nonākt pie saviem secinājumiem par vēlamo kārtību pasaulē. Sekoju līdzi pārsvarā dažādiem podcastiem, jo ikdienā darbojoties caur austiņām klausos.
Man nav laika (kā Tev) nodarboties ar klasiķu, teologu un filozofu milzīgā literatūras izklāsta iegaumēšanu, nedz arī tā ir mana nodarbošanās. Tāpēc izmantoju samērā vienkāršotākā formātā pieejamus avotus, lai iemācītos kaut ko par sevi, pasauli un cilvēka psiholoģiju. Tas cik mani dzejojumi ir citēti, izvērsti un perspektīvām bagāti ir jau mana problēma un nepilnība.
Ja Tu vari nākt klajā ar citu autoru citētu perspektīvu, es ar prieku tādu uzklausīšu, jo man interesē kā pasaule mainās attiecīgos laika periodos. Bet manas pašreizējās domas par tematu ir šādas un tas, vai tu pasmejies par manis piedāvātā pētījuma aktualitāti vai literatūras plašumu, manu perspektīvu neietekmē.
Es nācu klajā ar
diskutablu un filozofisku tematu, bet Tu pretī nostājies ar "aj tas jau nav labs pētījums", "aj tas jau nav labs autors", "aj tu galīgi nepareizi domā". Tāda sajūta, ka visu laiku jāaizstāv sava pozīcija kaut kādā hiēnu barā. Varbūt sāc diskusiju ar "Es par šo tēmu domāju X, jo lasīju Y un pētīju Z". Tā vismaz es centos darīt. Piedod, ja nebija pa Tavam klasiķu, filozofu un ētikas ekspertu standartam atbilstoši.
Ja Tu esi šo lielisko autoru ideju pārzinātāja, tad noteikti, ka būsi arī dzirdējusi principu, ka otras puses pārliecināšana sākas ar labāka argumenta izteikšanu, ne viņa argumenta noraidīšanu.