Man ir pieredze no kuponu portālu otras puses, repektīvi - mans uzņēmums bija šādu portālu klients, mūsu piedāvājumi tika izvietoti šajos portālos. Tā, nu, ir sanācis - tikai negatīva pieredze. Cilvēki, kas tur strādā, visbiežāk ir neprofesionāli, pavirši un vāji savās komunikācijas spējās. Pieļauju, tāpēc arī tur savākušies tādi uzņēmumi, kas reti sniedz kvalitāīvu pakalpojumu vai pārdod kvalitatīvu preci. Arī % par "piedāvājuma izvietošanu", kas notiek lēni un, patiesībā, no portāla darbinieka nekādu dižo ieguldījumu neprasa, par cik lielākoties visi teksti, piemēram, nāk no pakalpojuma sniedzēja, ir traki. Žēl, jo kopumā ideja diezgan interesanta un atbalstāma. Jā, joprojām besis par to iztērēto laiku, sadarbojoties ar šiem portāliem. :-D
Pati esmu izmantojusi kuponus, lai izmēģinātu kādas ēdināšanas iestādes sortimentu. Neko dārgāku tur nepirktu. Tāpat iesaku neskatīties uz tiem cipariem, kas norāda, cik cilvēku šo te jau ir iegādājušies - tas ir fake cipars, lai cilvēkus pievilinātu ļauties bara instinktam.