Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Vai var atgriest preci?

 
Reitings 256
Reģ: 01.08.2012
Sveikas!
Tikko iegādājos sejas krēmu kuru man laikam īsti nevajadzēja! Vai šo sejas krēmu var atgriest un saņemt atpakaļ naudu, ja esmu maksājusi ar karti?
26.03.2018 16:24 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Čeks ir?
26.03.2018 16:29 |
 
Reitings 256
Reģ: 01.08.2012
Ir
26.03.2018 16:30 |
 
Reitings 256
Reģ: 01.08.2012
Es tik tikko nopirku. Laikam viegli ietekmejams cilveks esmu. Pardeveja visu ko sarunaja lai tikai nopirktu un summa nebij taa mazaakaa
26.03.2018 16:31 |
 
Reitings 256
Reģ: 01.08.2012
Jūtos vnk briesmīgi ka iztērēta tāda nausa uz kko ko man nemaz nevajag :-(
26.03.2018 16:32 |
 
Reitings 256
Reģ: 01.08.2012
Nauda*
26.03.2018 16:32 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Tad ej ar čeku atpakaļ un vismaz mēģini.
26.03.2018 16:33 |
 
Reitings 256
Reģ: 01.08.2012
Bet vai ir tads likums ka ir jaatgriež nauda, ja iepakojums nav pat atverts?
26.03.2018 16:35 |
 
Reitings 2478
Reģ: 03.11.2016
Nē, viņiem nav obligāti tas jādara, bet ir vērts vismaz mēģināt. Izdomā kaut ko, nez, piemēram, ka atcerējies, ka sen agpakaļ mēģināji un bija alerģiska reakcija. Ja tikko nopirki, nav atvērts un čeks ir, gan jau ņems atpakaļ.
26.03.2018 16:37 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Vai ka ieraudzīji sastāva vielu, pret ko tev laikam ir alerģija un ka tāpēc baidies mēģināt (tās meitenes runā gudri, bet nemaz tik labi visādos benzonātos neorientējas).
26.03.2018 16:40 |
 
Reitings 256
Reģ: 01.08.2012
Protams neņēma. Teica lai uz ofisu zvanu
26.03.2018 16:53 |
 
Reitings 267
Reģ: 05.02.2018
Es te vienīgā domāju, kāpēc pirkt kautkādu krēmu, kas vispār nav vajadzīgs ? :-|
26.03.2018 17:01 |
 
Reitings 281
Reģ: 12.03.2009
foxyy, kuraa veikalaa tas bija?
26.03.2018 17:07 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Pareizi, ja veikals čakare tevi, tad tu vari uztaisīt veikalam antireklāmu.
26.03.2018 17:38 |
 
Reitings 1180
Reģ: 21.02.2018
Kāpēc antireklāmu? Tagad vispār nekur īsti preces neņem atpakaļ. Man bija gadījums ar apģērbu veikalu, ka nopirku kleitu pasākumam Mohito, bet nākamajos veikalos negaidīti atradu labāku un vēlējos spontāno pirkumu atgriezt, pārdevēja pateica, ka tā tas nenotiek, pat parādīja viņu noteikumus izdrukātā veidā :D, viņi var tikai apmainīt pret citu izmēru vai citu preci līdzvērtīgā cenā, klientam pretī neiet. Pēc tam skatījos uz citu veikalu politiku un tiešām tā ir arī citur. Izņemot tos veikalus, kur viņi jau pielaikošanas kabīnēs reklamē principu - pērc tagad, mēri mājās, man šķiet, tā bija HM un Lindex.
26.03.2018 17:49 |
 
Reitings 11996
Reģ: 15.03.2013
Kopš dzīvoju ārzemēs un te var atgriezt teju jebkuru preci, norādītā termiņā - man šitā Latvijas veikalu politika nav saprotama. Kas tieši vainas konkrētai precei, ka veikals to nevar ņemt atpakaļ un atdot pircējam naudu?... Protams, var jau saprast, ka ar ekonomiku valstī ir kā ir un neviens veikals nebūs ieinteresēts ņemt preci atpakaļ, ja reiz beidzot izdevies to nogrūzt... :-/ Bet nu nav jauki!
26.03.2018 18:02 |
 
Reitings 281
Reģ: 12.03.2009
Neons, gluzji manas domas.
Saprastu veel, ja neljauj atgriezt pirms 3 meeneshiem nopirktu preci, bet ja taa pirkta peedeejaas nedeeljas laikaa tad nu tieshaam vajadzeetu njemt atpakalj (t)
26.03.2018 18:13 |
 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
Kāpēc veikalam jāņem atpakaļ? Kur viņš to preci pēc tam liks? Es, piemēram, negribētu pirkt dārgu krēmu, kurš pirms tam pārdots citai un nezināmu laiku bijis nezināmos apstākļos, karstumā, aukstumā utt.
26.03.2018 18:18 |
 
Reitings 8847
Reģ: 12.04.2017
Arī neuzskatu, ka veikalam visa prece būtu jāņem atpakaļ. Nopirki, tad nopirki. Ko gan darīt ar preci, kuru atgrieztu pēc ilgāka laika un tāda jau būtu izņemta no apgrozības, nu ja, izmest. Negribētu arī pirkt krēmu, kurš tiešām to nedēļu var būt nostāvējis uz palodzes saulē. Ārēji jau nemanīs, ka ir defekts. Pilnīga cilvēku bezatbildība sāktos, jādomā, ko pērk. Ja nav naudas, negribas, neinteresē, tad nav pat jāklausās visi izdevīgie piedāvājumi utt., jāmāk atteikties.
26.03.2018 18:23 |
 
Reitings 11996
Reģ: 15.03.2013
Nikola., konkrētā situācijā cilvēks tikko kā pameta veikalu un atnāk atpakaļ. Nu ko viņa paspētu ar to krēmu izdarīt tādu? Ja tas pat nav no iepakojuma atvērts?
Par citām precēm - kāda starpība, ko veikals ar to dara? Es neesmu veikala darbinieks, lai zinātu un mani tas uztrauktu. Kāpēc citās valstīs tā nav problēma, bet Latvijai - ir?... Drīzāk šādam būtu jābūt jautājumam.
26.03.2018 18:24 |
 
Reitings 8847
Reģ: 12.04.2017
Atkal sākās, visur citur lūk tā, jums tur Latvijā nekā. Nav visās valstīs tāda politika, tikai nevajag liet.
26.03.2018 18:25 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits