Nezinu gluži, vai šis gadījums ir stāsts par 90-tajiem gadiem, bet bija laiki, kad telefonsarunu savienojumi tika nodrošināti manuāli - bija cielvēki, kas sasprauda pareizos vadiņus, atkarībā no tā, kas kam zvanīja. Šobrīd šo darbiņu noteikti paveic sistēmas digitāli...
Lai gan būtībā man šķiet, ka lielākā daļa profesiju (sevišķi tās, kas saistās ar tehnoloģiju attīstību) nav gluži izzudušas, vienkārši vairāk vai mazāk transformējušās.
Vēl agrāk bija tramvaju/trolejbusu/autobusu/vilcienu biļešu konduktori - cilvēki, kas visu brauciena laiku atradās attiecīgajā sab. transportā un faktiski veica biļesu kompostrētāja/pārdevēja darbiņu. Šobrīd būtībā sanāk, ka šī amata pienākumi ir sadalīti vairakās daļās - kompostrēšanu veic tam speciāli paredzēti aparāti, tirgošanu - atkal aparāti vai šoferis, bet pasažieru kontrole ir kontrolieru ziņā, kas taisa pēkšņās pārbaudes.