Negribas, lai tevi "sazīmē"? Tu maz saproti, ka šādi rīkojoties, salons aizskar tavu cieņu un godu, bet arī tevi kā personu patērētāja tiesību līmenī?
Kāda jēga no šīs diskusijas, ja nenosauc salonu? Kāda jēga no tā, ka meitenes rakstīs "ak tu nabadzīte, nākamreiz iebilsti", ja tu nākamreiz arī ļausi sev kāpt uz galvas un maksāsi?
Kā būs tālāk, turpināsi iet un gaidīsi, kad paprasīs 30eur, 35eur?
Labi, varbūt esmu skarba, bet skatoties neemocionāli- pakapojums ir produkts ar noteiktu cietu cenu, ja neņem kaut ko ekstra klāt. Tātad, bez pamatotām izmaiņām (cenrādī fiziskā vai virtuālā) pakalpojums maksā/tiek sniegts konkrētā cenā. Tev kā patērētajam ir visas tiesības to saņemt par to cenu, kādu ir uzrādījis pakalpojuma sniedzējs savā mājaslapā vai cenrādī salonā, neko nepiemaksājot klāt.
.
Tas ko vari darīt ir klusām aizrakstīt vadībai, par salonā notiekošajām darbībām ( visticamākais, vadība ir informēta) un samierināties ar vadības atbildi, nākotnē esot piesardzīgākai. Vai arī vari doties uz salonu un skaidrot situāciju, bez čekiem, to būs grūti izdarīt, jo bez čekiem, tikpat labi tu tur neesi nemaz bijusi.
Ir jāmēģina izaudzēt mugurkauls, jo neviens cits par tevi nepastāvēs, kā vien pati.