Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Sanāca kļūda

 
Reitings 86
Reģ: 22.06.2017
Veicu rēķinu atmaksu caur telefonu un tur kaut kas uzkāras un man no swedbank rādās , ka esmu samaksājusi divreiz.
Vai es varu rēķinu kaut kā atcelt internetbankā vai man ir jāiet uz banku? Man tās abas summas rādās, kā rezervēts.
25.07.2017 21:01 |
 
10 gadi
Reitings 3281
Reģ: 18.01.2011
Tu rēķinu maksāji?
Bankai nav jāzvana, bet uzzvani attiecīgajam uzņēmumam, dabū grāmatvedību rokā, domāju, ka viņš to naudu ieturēs, kā avansu, palūdz, lai atmaksā. Domāju, ka nebūs problēmu.
25.07.2017 21:27 |
 
Reitings 86
Reģ: 22.06.2017
Rēkinu maksāju caur google kontu , jo maksāju par aplikāciju..
25.07.2017 21:38 |
 
Reitings 15
Reģ: 10.04.2017
Man ir gadījies pārskaitīt pa daudz, bet nu tā arī atstāju :D
Es jau ganjau uzvanītu bankai. Tie jau nu pateiks kas un kā !
25.07.2017 22:09 |
 
Reitings 39
Reģ: 04.03.2014
Šādā situācijā pirmais, kas jādara ir zvanīt uz banku, jo kamēr rezervēta tikmēr naudu var uzreiz atgūt, ja aizskaitās tomēr tad paies mēnesis vai vairāk.
Swedbank ir diennakts tālrunis.
Nonācu līdzīgā situācijā.
26.07.2017 00:03 |
 
Reitings 8847
Reģ: 12.04.2017
Uzzvanītu bankai, viņi atver un apskatās, ka divreiz kļūdas pēc aizgājis.
26.07.2017 00:05 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits