Jāzin ar kādiem parametriem vēlalms un kādās summās un var ko ieteikt.
Rāmis(metāla, karbona, alumīnija, kompozītu)
Dakša(fiksīšiiem parastā)
Diski(aploces - dubultās, parastās, pārsvarā tagad visiem dubultās)
Sistēma - (monobloks, klaņi pedāļi, priekšējā, aizmugurējā rumba, stūres ātrumpārslēgi, aizmugurējā zobratu kasete, priekšējie zobrati, priekšējais pārslēgs, aizmugurējais spriegotājs, bremzes parastās, vai disku, fikšiem parastās u.tml lietas uz kurām beigās savācās tā summa ja pats ritens pieņemsim ar normālo alumīnija rāmi, vienkāŗšu apmierinošu dakšu, normālām dubultām aplocēm, tad cenu uzaudzē tas kāda līmeņa sistēma uz riteņa cik zema-augsta. Piemēram sistēma Shimano detaļās - no tādas un tādas pakāpes līdz - xtr kas gabalā maksā smukas summas. :-) tapēc konkrētāk labāk zināt.
Piemēram laba normāla sistēma biežai mīšanai ritenim, kādu reizi sacensībās, iekdienā bieži braukt, iebraukt mežā, uz asfalta, brīžiem garāku gabalu izbraukt, kopējā sistēma negluži katrā detaļā, lielakājā daļā uz Shimano - Deore vai vienu zem - Acera, kādās mazākas slodzes detaļās var aŗī zemāku nekas nenotiks Altus, Alivio, bet pašus zemākos gan nevajag. Uz augšu lx, xt utt līdz xtr tas jau ir nopietnām sacensībām regulārām...