Sveikas.
Ļoti nepieciešama palīdzība.
Nesen sāku strādāt par lietvedi, viss iet forši,pat ļoti patīk mans darbs, bet ir problēmas ar arhīvu,īsti vēl daudz ko nesaprotu (t):-/
Tātad,sazinājos ar arhīvu,viņi atsūtīja vēstuli,ka jāapstiprina dokumentu nosūt. par 2002.-2005.gadu,BET tādu dokumentu glabātuvē nav :-( Viņi man ieteica uzrakstīt darba pieņemšanas,nodošanas aktu,lai man nav jāatbild par citas lietvedes "bardaku" (varbūt kādai ir kāds paraugs vai vismaz ieteikums kā viņu rakstīt?),plus par iepriekšējiem gadiem jåpārtaisa lietu nomenklatūra,jo tā esot novecojusi...
Un vēl jautājums, katru gadu uz arhīvu ved tikkai tās lietas,kuras viņi pieprasa? Vai arī tekoši kas jānodod?
Atnācu strādāt un lietvedes jau mēnesi tur nebija,mapes un datora reģistrus izurbu pati, jo nav kas paskaidro šīs lietas,bet arhīvs mani sabiedēja.
Jau iepriekš paldies.