Papētiet kārtīgi informāciju par maksām. Manuprāt, bija arī komisija no katras pārdotās preces. Atjaunināšana vajadzīga tad, ja prece pēc izpirkšanas tiek atjaunota (tāpēc, ja ir vairākas vienādas, tad labāk ielikt lielāku skaitu par 1) vai ja prece ilgi netiek pirkta un izbeidzas termiņš. Ja ir veikals ar daudz precēm, tad vispār tās komisijas salasās, bet tāpēc arī vajag izdomāt adekvātu cenu politiku - visiem izdevumiem jābūt ieskaitītiem cenā.
Etsy ir labs ar to, ka tam ir liela klientu un pārdevēju (kuri arī mēdz iepirkties citos veikalos) bāze. Līdz ar to uz Etsy nāk cilvēki, kuri ir gatavi kaut ko pirkt, un tas jau ir daudz. Mīnusi - liela konkurence, īpaši rotām, tāpēc būs grūti nonākt pirmajā lapā, redaktoru izraudzītajās sadaļās, newsletteros vai labos meklētāja rezultātos. Tagad Etsy arī vairāk spiež uz to, lai pārdevēji piesaista viņiem klientus no sociālajiem tīkliem un ārējiem kanāliem.