Šoreiz runa par interneta veikalu. Pasūtīju diezgan palielu pasūtījumu, novembra vidū to saņemot konstatēju, ka trūkst dažas preces, bet samaksa par precēm tika ieturēta. Nu, neko, rakstu e-pastu, saprotu - visādi var gadīties. Atbildēja, ka tajā brīdī šīs preces esot bijušas izpirktas, bet tā informācija mājas lapā uzreiz nav atjaunojusies. Raksta, ka naudu par trūkstošajām precēm atsūtīs atpakaļ, bet tas aizņem līdz 5 dienām. Piecas dienas paiet, no naudas ne smakas. Rakstu vēlreiz, atsūta tādu pašu, pilnīgi identisku e-pastu, kā copy-paste. Gaidu vēl piecas dienas, nauda vēl jo projām nav atskaitīta. Rakstu vēlreiz e-pastu, nekādu atbildi neesmu saņēmusi. Kopumā jau esmu gaidījusi 14 dienas un nav ne preces, ne naudas. Esmu aizkaitināta, vīlusies un dusmīga! Nezinu, ko vēl varu darīt, ja pat uz e-pastiem vairāk neatbild. Vai kāda ir saskārusies ar šādu problēmu? Ko darīt?