Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

sportsdirect nekvalitatīva klientu apkalpošana

 
Reitings 214
Reģ: 10.09.2011
Šoreiz runa par interneta veikalu. Pasūtīju diezgan palielu pasūtījumu, novembra vidū to saņemot konstatēju, ka trūkst dažas preces, bet samaksa par precēm tika ieturēta. Nu, neko, rakstu e-pastu, saprotu - visādi var gadīties. Atbildēja, ka tajā brīdī šīs preces esot bijušas izpirktas, bet tā informācija mājas lapā uzreiz nav atjaunojusies. Raksta, ka naudu par trūkstošajām precēm atsūtīs atpakaļ, bet tas aizņem līdz 5 dienām. Piecas dienas paiet, no naudas ne smakas. Rakstu vēlreiz, atsūta tādu pašu, pilnīgi identisku e-pastu, kā copy-paste. Gaidu vēl piecas dienas, nauda vēl jo projām nav atskaitīta. Rakstu vēlreiz e-pastu, nekādu atbildi neesmu saņēmusi. Kopumā jau esmu gaidījusi 14 dienas un nav ne preces, ne naudas. Esmu aizkaitināta, vīlusies un dusmīga! Nezinu, ko vēl varu darīt, ja pat uz e-pastiem vairāk neatbild. Vai kāda ir saskārusies ar šādu problēmu? Ko darīt?
29.11.2016 19:28 |
 
Reitings 267
Reģ: 13.09.2016
Zvanījusi neesi viņiem? Ja izliekas par beigtiem, saglabā visus viņu sūtītos e-pastus un vērsies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
29.11.2016 19:33 |
 
Reitings 214
Reģ: 10.09.2011
Jā, esmu domājusi piezvanīt, lai tad paši mokas ar manu lauzto angļu valodu. E-pastā minēju, ja ignorēs un problēmu nerisinās, tad vērsīšos patērētāju tiesību aizsardzības centrā, bet nekādu atbildi neesmu saņēmusi, tas viņus laikam nebiedē, bet tā kā esmu diezgan principiāla, tad arī to darīšu, ja tuvākajās dienās nesaņemšu atbildi. Es sūtu katru mēnesi, esmu tur jau pastāvīgais klients un saņemu šādu attieksmi, jūtos reāli apčakarēta. :-/
29.11.2016 19:39 |
 
Reitings 294
Reģ: 06.05.2012
Ja ir telefons, uz kuru zvanīt, tad zvani! Un pieraksti vārdu, ar ko runā, lai pēc tam varētu atsaukties uz šo cilvēku, ja joprojām nesaņemsi vēlamo.
29.11.2016 20:20 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!