21.11.16

 
Reitings 11162
Reģ: 28.11.2014
Labs rīts !
Par visu un neko ....
Kā pagāja brīvdienas, kādi plāni jaunajai nedēļai ?
Man plānā , savākt dzīvokli un saplānot nedēļu , baigi daudz darbu , baigi maz laika ....
Lai izdevusies nedēļa ....
21.11.2016 09:50 |
 
Reitings 733
Reģ: 25.02.2016
Atvaino, bet es domaajuka vinjiem tu esi ljoti stipri pie dirsas :D
21.11.2016 19:46 |
 
Reitings 4962
Reģ: 24.08.2013
Marissa, filmā diezgan daudz krievu valodā ir.

Mana vaina, biju iedomājusies, ka viss latviski, citādi vīru arī ņemtu līdzi. Viņš vispār te ar to valodu ir pārmocījies, cilvēki dzirdot, kā viņš runā latviski, sāk runāt krieviski vēl uz pusi sliktāk, kā viņš latviski. Pilnīgs pi****s, viņš pēc tam sadomājas, ka viņi tā dara, jo viņš slikti latviski runā, apvainojas un negrib runāt vispār.
21.11.2016 19:56 |
 
Reitings 7704
Reģ: 13.03.2012
Baltijas Papīrā vienmēr ir baigās rindas. Pāris reizes vajadzēja uz turieni iet pirkt aploksnes darba dāvanu kartēm. Attieksme pret mani bija laba, bet..pirmās divas reizes es vienkārši visiem pielīdu priekšā un nopirku savu pirkumu. Tikai trešajā reizē man pieleca, ko es esmu izdarījusi. (Nezinu, kāpēc, man likās, ka ir divas rindas - viena tiem, kas savāc pasūtījumus un otra tiem, kas vienkārši pērk preces..nav tā, protams :D ) Brīnums, ka mani aiz matiem neaizvilka prom no kases fml :-|:-D:-D
21.11.2016 19:57 |
 
Reitings 3582
Reģ: 22.06.2014
A cik maksā, ja es gribu sūtīt atpakaļ savu pasūtījumu SportsDirectā un pretī citu izmēru???
21.11.2016 19:59 |
 
Reitings 1859
Reģ: 08.09.2016
Gribēju iet uz Baltijas papīru, bet pēc šeit lasītā - nebūs.
Laikam iegādāšos savā uznēmumā :-D
21.11.2016 20:00 |
 
Reitings 1859
Reģ: 08.09.2016
Šoko, tur šķiet caur to pašu dhl, paskaties google, gan jau, ka kaut kas būs.
21.11.2016 20:00 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Nu nav Latvijā tik liels tirgus, lai pircēji būtu pie d*rsas.
21.11.2016 20:12 |
 
Reitings 1859
Reģ: 08.09.2016
Pirmīt gribēju teikt, ka diezvai uzņēmumiem tiešām ir vienalga.
21.11.2016 20:14 |
 
Reitings 815
Reģ: 29.01.2009
Pēc viena vai diviem negatīviem komentāriem taču nevar norakstīt uzņēmumu kā sliktu. Tik pat daudz pretī būs arī labas atsauksmes.
21.11.2016 20:17 |
 
Reitings 733
Reģ: 25.02.2016
Tu esi tikai viena no, tādu klientu kā tu ir tūkstošiem, nevajag jau paarspiileet ar savas personas noziimiigumu.
21.11.2016 20:23 |
 
Reitings 7704
Reģ: 13.03.2012
Nu jā, bet es saprotu, ka cilvēkam bija nepatīkami, ka pret viņu tā izturās. Pārdevējiem tomēr ir vairāk jāpiedomā pie tā, ko viņi runā.
21.11.2016 20:33 |
 
Reitings 1368
Reģ: 04.02.2016
Es esmu 2x bijusi Baltijas papīrā, un vairs tur neietu ne par ko. Laicīgi jāgatavojas un jāiegādājas iesaiņojumi, visvieglāk jau tagad nopirkt interneta veikalā kastītes un papīrus, citādi trakam jābūt lai stāvētu tās rindas. Tāpat ciemiņi savīstīs iesaiņojumu un iemetīs miskastē :-D , kartiņu papīru var nopirkt Zvaigzne ABC :-D
21.11.2016 20:37 |
 
Reitings 733
Reģ: 25.02.2016
Jaa, protams, cerams, ka vismaz raajienu no priekshniekiem dabuus, man tik smiinu izsauca tas - viss, zaudees MANI kaa klientu :D vareetu padomaat, ka vinjiem to klientu ir 3gb un viena zaudeeshana iesitiis nereaalu finansiaalu robu vinju kompaanijai :D
21.11.2016 20:38 |
 
Reitings 1368
Reģ: 04.02.2016
Tieši tā, neviens tur neiespringst uz 1 klientu, neesi jau klients, kas atstāj tūkstošus :-D
21.11.2016 20:39 |
 
Reitings 3903
Reģ: 03.03.2015
Marissa - tā ir, Kuldīgā krievu valodu praktiski nedzird... Bet nu necensties un nerunāt arī nav pareizi. Es izturos ar cieņu, ja dzirdu, ka cilvēks cenšas. Un novērtēju krievvalodīgo cilvēku toleranci pret manu šķībo krievu valodu. Reizēm arī man liekas, ka esmu ar lāpstu pa galvu dabujusi, ka visa krievu gramatika laukā izlidojusi.:-D Bet neviens nekad nemūžam man nav aizrādījis, ka es nepareizi runāju.
21.11.2016 20:41 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Var redzēt, ka dažām nav ne mazākās izpratnes par klientu vadību.
Šodien viņi nepazaudēja to manu piečuku uz aplokšņu kaudzīti un kasti, bet arī kādus 150 eiro pēc 3 nedēļām, kad es pirkšu iepakošanas materiālus korporatīvajām dāvanām, jo tieši es uzņēmumā izvēlos, kur pirkt izejmateriālus. Savu pieredzi izstāstīšu draudzenēm, paziņām, radiem, utt. No 10 draudzenēm 4 varbūt vispār nekad nepērk papīra preces, 3 ignorēs manu pieredzi un turpinās tur iepirkties, bet 3 piefiksēs šo veikalu kā sliktu iepirkšanās vietu. Tas nozīmē, ka viņas šo veikalu nerekomendēs savām mammām, draudzenēm, priekšniekiem un kolēģiem, kuri savos uzņēmumos ir atbildīgi par saiņošanas preču iegādi. Cosmo vien dažas meitenes izteicās, ka ir bijusi nepatīkama pieredze, piemēram, Mele minēja, ka mana pieredze var kavēt viņu šo veikalu apmeklēt. To sauc par sliktu slavu.
:-)
Kā man mācīja augstskolā biznesa vadībā - priecājieties, ja par jums sūdzas! Ja par jūsu servisu nāk sūdzības, tā ir jūsu iespēja to uzlabot! Vissliktākais, kas var notikt, ir tas, ka klients ir neapmierināts un viņš vienkārši aiziet prom un nepasaka, kas viņam nepatika, jo jūs nezināt, kas jāuzlabo. Citi uzņēmumi tērē desmitiem un pat simtiem tūkstošus eiro patērētāju apmierinātības pētījumiem, lai pilnveidotos.
21.11.2016 22:41 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Manai sūdzībai ir divi mērķi - 1) dabūt materiālu labumu par man radītām neērtībām, dāvanu karte pa 5 eiro mani apmierināts, Latvijā diemžēl tas JAU ir daudz, 2) mans cēlais mērķis ir aicinājums uzņēmumam motivēt savus darbiniekus strādāt labāk, man ir vienalga, kā to dara - pieliek pie algas, iedod bonusus par pārdoto, iedod veselības apdrošināšanu, izsaka rājienu, utt. Galvenais, lai tas strādā.
Ar klientu vadību vispār ir ļoti interesanti. Esmu diezgan droša, ka krabis-ooo GC Body Shopā patrāpījās tā pati darbiniece, kas man pirms gada divas dienas pēc kārtas, un ne es, ne krabis nesūdzējās, un tā darbiniece tur turpina strādāt. Bet es, šopingojot GC, es tur neeju iekšā un neizdaru spontānus pirkumus.
Pirms pusotra gada sāku boikotēt bulkotavas "Vecrīga", kad saskāros tur ar pretīgu attieksmi, tagad skatos, ka vairākas šīs bulkotavas ir aizvērušās, un pirmā aizvērās tā, kur man bija nepatīkama pieredze. Protams, ne jau tāpēc, ka es tur reizi pusgadā neieeju pēc kafijas, bet gan tāpēc, ka daudziem ir tāda pieredze. Cilvēki vai nu nesūdzas, vai nu vadība ir tik stulba, ka neņem to vērā.
Cik daudzas no jums, piemēram, neapmeklē Jāņa Rozes grāmatnīcu, jo tur ir riebīga attieksme? Es nedomāju, ka JR un Zvaigznē ir krasi atšķirīgas algas, bet JR ir perfekta apkalpošana, kamēr Zvaigznē - lai arī nav nelaipna, tomēr ir meh.
21.11.2016 22:47 |
 
Reitings 2684
Reģ: 13.01.2016
Iespējams, es maldos, bet - vai Baltijas papīrā īpašnieki nav tie paši, kas ir pārdevēji? Es jau tur piestaigāju gadus 10, vienmēr tie paši cilvēki, labi dara savu darbu, vienmēr ir laipni un pretimnākoši - gan kad vajadzējis sapakot nestandarta preces studiju darbiem, gan svētku laikā, kad rinda ir katastrofāli gara.
Es gan neattaisnoju Daenerys1 gadījumu no darbinieku puses - ļoti nesmuki no pārdevēju puses, nekad neko tādu nebiju dzirdējusi. Laikam jau tiešām kašķis bijis pārdevēju starpā, un vajadzēja tik uz kādu ko izgāt.. :/ bet nu, gadījumā, ja pārdevēji ir arī īpašnieki, diez vai Tavs e-pasts vispār tiks ņemts vērā :/
21.11.2016 23:11 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Ja pārdevēji ir īpašnieki, tas liks vismaz aizdomāties, vai biznesa modelī kaut kas nav jāmaina. Ja nē - tas ir tikai laika jautājums, kad veikala ieņēmumi sāks iet uz grunti. Mūsdienās klients pieprasa izcilu servisu un Latvijā cilvēki arī kļūst maksātspējīgāki. Aplokšņu cena pie viņiem bija tāda pati kā JR grāmatnīcā, tikai šodien es samaksāju par stāvvietu, bet Alfas JR iepirkos un par stāvvietu nemaksāju.
21.11.2016 23:16 |
 
Reitings 2684
Reģ: 13.01.2016
Daenerys1, laikā, kad biju mākslas skolas students, attiecīgās lietas varēju iegādāties tikai tur. Arī tagad, kad piem taisu kartiņas svētkiem, es tādu papīru, kādu vēlos, nekur citur neesmu atradusi. Un tā jau gadus 10 - nezinu, kur vēl ir tik labs piedāvājums lietām, ko man vajag.
Noteikti neattaisnoju pārdevējus, sabļaut par neko ir lielākā māka, es vispār esmu pārsteigta, ka kāds no tiem vīriešiem to ir spējīgs izdarīt, pietam - par neko :-/
21.11.2016 23:24 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits
vairāk  >

Lietotāji online (3)