Neviena cena nav par augstu, tikmēr, kamēr tā atbilst kvalitātei. Tas, ka kaut kas ir mazliet lētāks, automātiski nenozīmē, ka šai preces būs lielāks noiets. Gadījumā, ja tā notiek, tad uzņēmumam, kas piedāvā līdzīgu produktu, bet ar augstāku cenu, ir jāpārskata mārketings. Latvijas tirgus ir tik liels, cik nu ir, ala, tas ir mazs. Bez eksporta razosanas uzņēmumiem ir neiespējami strādāt, tomēr tirgus pasaulē ir pārsātināts, lidz ar to par tirgus daļu aiz Latvijas robežām tāpat ir jācīnās. Eksports negarantē lielu peļņu. Latvijā ražota produkcija ir dārga, jo ražotājam neatmaksātos pārdot kremu pa 2 eur, ja pirktspēja ir tik zema.
Vispār, nekas nav par dārgu, ir pārāk mazi ienākumi :-D
Story, Tu par Saūda Arābiju un Laura Mars produktu klaču runā? :-)