Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Bankas (darbinieka) attieksme pret klientu

 
Reitings 1265
Reģ: 10.03.2015
Sveiki, gan jau ir dzirdēts (un varbūt pat izbaudīts uz savas ādas) tas, ko tagad moderni dēvēt par Zini savu klientu. Biju, aprunājāmies. Cita starpā man tika pajautāts, vai īpašumā ir auto. Jā, ir. Kāds? Nosaucu marku un modeli. Cik tas ir vērtīgs? Atbildēju, ka nezinu, jo auto iegādāts jau vairāk nekā pirms 5 gadiem, un auto tirgus aktuālajām cenām līdzi nesekoju. Turpmākais sarunas saturs liecināja, ka tieku uzskatīts par dīvainu cilvēku, kas tik ilgi brauc ar vienu un to pašu auto, kā arī neplāno to tuvākajā laikā mainīt - ne ar, ne bez bankas pakalpojumu izmantošanas.
Vai Jums ir bijušas līdzīgas situācijas? Kad bankas darbinieks reāli ir sabojājis garastāvokli un līdz ar to nevis uzlabojis, bet pasliktinājis klienta attieksmi pret konkrēto banku?
P.S. Saite tēmas sākumā ir ilustratīva, lai saprastu, par kāda tipa sarunām ir tēma. Neesmu minētās bankas klients.
27.07.2016 13:44 |
 
Reitings 1868
Reģ: 25.05.2014
Drīzāk šo diskusiju ieteiktu pārdēvēt par "Klienta attieksme pret bankas darbinieku", jo nesaprotu cilvēkus, kuru garastāvokli iespējams sabojāt ar tādiem sīkumiem.
27.07.2016 13:47 |
 
Reitings 1265
Reģ: 10.03.2015
Roberts.I - nez kamdēļ ne CSDD, ne citas juridiskas personas, kam ir darīšana ar mani auto kontekstā, neatļaujas man bāzt degunā, ka auto nav tikko no salona. Varbūt viņiem ir saprātīgāka komunikācijas politika nekā konkrētajai bankai?
27.07.2016 13:51 |
 
10 gadi
Reitings 3730
Reģ: 06.05.2014
Tā kā sarunas gaitu neesi ierakstījis, mēs nevaram spriest par to, kas notika. Bankas darbinieku uzdevums ir apkalpot esošos un pievilināt jaunos klientus. Iespējams, ka uztvēri sarunu pārāk saasināti, jo nemācēji atbildēt uz jautājumiem.
27.07.2016 13:55 |
 
Reitings 1868
Reģ: 25.05.2014
Jā, "Svara vērotājos" Tev labāk nepiedalīties. (smej)
27.07.2016 13:55 |
 
Reitings 2051
Reģ: 29.01.2009
Acīmredzot, tev tas auto pašam/pašai "sāp", ja tik vien kā neprasmīga bankas darbinieka komunikācija tik ļoti aizskar, ka jāveido diskusija forumā :-D Normāli šādos gadījumos ir pasmieties un aizmirst. Nu, vēl var arī padomāt, kādēļ tev ir tik svarīgi, ko par tevi domā citi.
27.07.2016 13:56 |
 
Reitings 1265
Reģ: 10.03.2015
L.. - interesanti, kamdēļ man kā privātpersonai ir jāzin, cik šobrīd ir vērts mans auto?
27.07.2016 13:57 |
 
Reitings 1265
Reģ: 10.03.2015
katra - tātad Tavuprāt bankas darbinieku uzdevumos ietilpt klientu kaitināšana?
27.07.2016 13:58 |
 
Reitings 763
Reģ: 27.07.2014
Nu, redzi, bankas darbinieka mērķis ļoti iespējams bija likt tev sajusties slikti un aizdomāties.
"5 gadus... viena un tā pati mašīna... Skat, Ilze no blakus nodaļas pirms pusgada nopirka jaunu no salona. Kaimiņš arī sievai nopirka jaunu un smuku nesen, bet manējā... Nu, jā, it kā jau darbojas labi, viss strādā normāli, bet varbūt tiešām vajag jaunu. Nu tiešām, es kā tāda dīvaina - visiem jaunas mašīnas, bet es viena pati ar veco peros... Vajadzēs ņemt kredītu, jo man nav tik daudz naudas... O, pag! Es taču bankā nesen biju uz sarunām un tur menedžeris izteicās, ka piedāvā kredītus mašīnu iegādei. Rīt būs jāpiezvana un jāpainteresējas."
Tadā, bankas darbinieka mērķis sasniegts, bankas mērķis sasniegts un tev ir nafigvajadzīga jauna mašīna kredītā uz 5 gadiem! :D
27.07.2016 14:04 |
 
Reitings 674
Reģ: 21.12.2015
Bankas darbinieki strādā bankas labā nevis klienta labā (izņemot apkalpojošo personālu, menedžeri utt., kuriem vajadzētu laipni izturēties), viņiem galvenais pienākums, lai klients piekristu veidot saistības ar viņiem. Protams, viņi nebūs apmierināti, ja tu viņiem atteiksi un nevis tāpēc, ka tev ir mašīna jau 5 gadu, bet tieši tāpēc, ka tu atteici viņiem sadarboties uzreiz vai tuvākajā nākotnē. Viņiem svarīgi arī celt savu darbinieka reitingu, lai varētu augt savā jomā. Vaina pat varbūt nebija tevī. Tici man, es zinu - pati šajā jomā strādāju.
27.07.2016 14:05 |
 
Reitings 1265
Reģ: 10.03.2015
bankas darbinieka mērķis sasniegts, bankas mērķis sasniegts
Aizmirsi vienu aspektu - šim darbiniekam bija zināms mana konta stāvoklis šajā pat bankā. Un šī informācija bija pilnīgi pietiekama, lai saprastu, ka jauna auto iegādes gadījumā bankas pakalpojumi nebūs nepieciešami.
27.07.2016 14:07 |
 
Reitings 763
Reģ: 27.07.2014
Neko es neaizmirsu, es šai informācijai vienkārši nepievērsu pārāk lielu uzmanību :D
Ok, nopirksi jaunu mašīnu bez kredīta. Bet nākošajā tikšanās reizē sāks tev stāstīt par jauniem dzīvokļiem, utt. Un galu galā, tu vari sagribēt nopirkti nevis golfiņu, bet mersedesu vai bentliju - bet tad tomēr tas kredīts būs jāņem :D
Labi, tēmu neturpināšu. Izteicu tikai savu viedokli, jo neticu, ka bankas darbinieks to izdarīja nejauši un bez aprēķina, un kā redzams, tīri labi trāpīja mērķī.
Mazāk satraucies, ko kaut kāds random bankas darbinieks par tevi padomā un kādas piezīmes tev izsaka. Ja grib, lai pats pērk kaut ik pa pusgadam jaunu mašīnu. Tas uz tevi neattiecas, tāpat kā uz viņu neattiecas tas, vai tu maini mašīnas kā zeķes vai neiespringsti un jau kuro gadu brauc ar limuzīnu jāņunakts krāsā.
27.07.2016 14:16 |
 
Reitings 262
Reģ: 27.03.2012
Bankas darbiniekam nekādā ziņā nevajadzētu vērtēt esošo vai potenciālo klientu maksātspēju pēc tādas informācijas iegūšanas kā lietota auto tirgus vērtība vai konta atlikums. Droši vien darbiniecei pašai škrobe sēdēt bankā un darīt tādu darbiņu :) tāpēc neņem vērā. LV klientu apkalpošana vispār reti kur ir augstā līmenī.
27.07.2016 14:17 |
 
10 gadi
Reitings 611
Reģ: 15.04.2010
Pēdējā laikā, šo konkrēto bankas aptauju dēļ esmu saskarusies ar ļoti dīvainu un teikšu tā nepatīkamu bankas darbinieku attieksmi, tā kā esmu grāmatvedības pakalpojumu sniedzējs, tad vairāki klienti ir pie manis vērušies šo anketu dēļ. Tieši konkrēti vienai manai klientei bankas darbiniece bija atļāvusies sakliegt virsū, jo viņa nebija izpratusi anketas būtību un "atļāvusies uzdot pārāk daudz jautājumus". Kas, manuprāt, vispār ir visatļautības galējā pakāpe. Tā kā piekrītu tēmas autoram/ei, ka jā ir tā gadījies.
27.07.2016 14:19 |
 
10 gadi
Reitings 611
Reģ: 15.04.2010
vērušies->vērsušies
27.07.2016 14:20 |
 
Reitings 1868
Reģ: 25.05.2014
Manuprāt, v35 gluži vienkārši cieš no zināmiem kompleksiem, tādēļ arī tik saasināti uztver esošo situāciju.
Personīgi es bankas darbiniekus drīzāk uztveru par klientu apkalpošanas ierīcēm, nevis cilvēkiem, tādēļ man viņu viedoklis nozīmībā ir samērojams ar teiksim, ATM viedokli.
27.07.2016 14:22 |
 
Reitings 420
Reģ: 06.03.2016
varbūt tā ir Tava attieksme par jautājumu? :)
Vakar saņēmu zvanu no apdrošināšanas kompānijas. Tā vietā, lai darbinieks piedāvātu pakalpojumu, man uzdeva jautājumu "ko Jūs zināt par apdrošināšanu" :D Tad nu atvērās mana dusmu čakra; neīstajam cilvēkam uzdod šo jautājumu, jo ar nozares tiesiko regulējumu strādāju ikdienā, un piedāvāju darbiniekam lekciju par apdrošināšanu. Klausītājs nebija nekāds pacietīgais, tad nu sāku iztaujāt par produktu, izrādās, par to arī nevarēja man pastāstīt. Cits kolēģis zvanīšot. 8-)
27.07.2016 14:23 |
 
Reitings 1265
Reģ: 10.03.2015
nākošajā tikšanās reizē sāks tev stāstīt par jauniem dzīvokļiem
Cilvēkam, kas dzīvo savā mājā (par ko arī tika pajautāts un atbildēts), piedāvāt pārvākties uz dzīvokli?
27.07.2016 14:24 |
 
Reitings 674
Reģ: 21.12.2015
Roberts.I, lai arī pati strādāju bankā, piekritīšu tev, jo ir lietas ko mums gribot, negribot ir jāsaka un viss. Mēs nevaram ucināties ar katru klientu kā ar bērnu.
Katram ir savs darbs, kas ir jāpadara tieši tā kā uzņēmums vēlas.
27.07.2016 14:24 |
 
Reitings 1265
Reģ: 10.03.2015
Roberts.I - arī ATM saskarnei vajadzētu būt tādai, lai tā a priori nekaitinātu lietotāju.
27.07.2016 14:30 |
 
Reitings 763
Reģ: 27.07.2014
Labi, tu neuztvēri, ko es tev saku.
Lai veicas bankas nomaiņā :D
27.07.2016 14:33 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!