Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pārdevējas attieksme

 
Reitings 190
Reģ: 06.09.2015
Čau!
Garlaicīgā darbadienā sagribējās pacepties par vienu pretīgu pārdevēju no Maximas :-/
Vakar biju veikalā, meklēju apaļās maizītes hamburgeriem (zinu, zinu - veselīgi :-D ), biju jau 4 (!!!) veikalus apstaigājusi, bet kā nav, tā nav. Aizgāju uz Maximu, arī neatradu, domāju, ka nevar tā būt, pajautāju pārdevējai pie salātu stenda, vai nav apaļo maizīšu, viņa atteica, ka Mantingas apalo maizīšu nav, es pateicu paldies par info un palūdzu salātiņus. Viņa nosver, iedod bez vārdiem, un es domāju - bet ir taču citas firmas, ne tikai Mantinga... varbūt es vienkārši neredzēju, kaut kur nobāztas?
Pajautāju - varbūt ir kādas citas firmas apaļās maizītes? Viņa pacēla balsi un sāka ļoti asi skaldīt, ka neesot viņiem tādu maizīšu, sāka skriet uz priekšu un māt katra groziņa virzienā, ka tur esot ar spinātiem un kruasāni un ar ķiplokiem un viss kas, ko man vēl vajagot?! Es saku - parastas, apaļas maizites. Viņa izbolīja acis un uzbrēca - ko es varu izdarīt, ka mums viņas neatveda, nu? Ja neesot, tad neesot, lai es paņemot acis rokās.

es mierīgi atbildēju ka tas nekas, un aizgāju prom. Dzirdēju tikai to, ka jauniņais praktikants viņai prasīja, kāpēc tā atbild un ko tik kašķīga.

Pirmo reizi sastapos ar tādu attieksmi, un ja godīgi, sajutos drausmīgi un pazemoti. reāli - nebija nekādas rindas, neviena pircēja uz to brīdi... Godīgi - vakar tā vien gribēju aiziet pie vadītājas un pasūdzēties par to maitu.
14.06.2016 13:15 |
 
Reitings 7079
Reģ: 11.10.2013
Es arī principa pēc ietu un pasūdzētos. :)
14.06.2016 13:32 |
 
Reitings 1653
Reģ: 25.05.2016
Tad maita butu tu pati. Pardevejai varbut gruta diena bija vai kas cita noticis. Ne vina tevi kada slikta varda nosauca, ne ko. Vinja informeja ka nav tavu to apalo maizisu, varbut izdarija to nepieklajiga toni, bet neko sliktu un rupju vina tev nepateica. Nomierinies!
14.06.2016 13:35 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Ja tas palīdz, tad tajā vienā reizē kad man vajadzēja tās maizītes, viņas bija lielajā RIMI atrodamas :) Maizes nodaļā, plauktiņos saliktas. Tomēr, cik skatos viņas ļoti ātri izpērk.
14.06.2016 13:36 |
 
Reitings 638
Reģ: 29.01.2009
Pašai mutīte nav, lai palūgtu balsi nepacelt? Protams, no pārdevējas puses neadekvāta uzvedība. No tavas - vinu saukt par maitu forumā - arī glīti nav. Ja uz vietas drosmes aizstāvēties nepietiek, tad raksti sūdzību neko nezinot par backgraund'u šādai rīcībai, kas - ļoti iespējams - būtu ja ne attaisnojama, tad saprotama. Sliktas ziņas sms, bērns no skoals izmests vai citas ķibeles. Pārdevēji un skolotāji arī ir tikai cilvēki :D
14.06.2016 13:38 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Mēs esam tikai cilvēki un mums visiem gadās sliktās dienas.
14.06.2016 13:40 |
 
Reitings 1325
Reģ: 10.08.2015
Gatavajām maizītēm, liekas, tiešām piegādā tikai viena firma. Var nobesīt, ja pasaka, ka nav, bet cilvēks prasa vēl un vēl. Tiešām - visas taču ir izliktas, neslēpj zem letes apaļmaizītes, lai tikai mauvii pie tādām netiktu.

Meklē pie fasētās maizes burgermaizītes. Tās gan i Fazer, i Hanza, i citas maiznīcas ražo.
14.06.2016 13:40 |
 
Reitings 522
Reģ: 28.11.2013
Viennozīmīgi sūdzeties vadībai un atlaist tādas.
14.06.2016 13:41 |
 
Reitings 4962
Reģ: 24.08.2013
Pagaidām apraksti tikai pārdevējas toni, savējo nē, tikai plikus vārdus, tāpēc grūti spriest par situāciju.
14.06.2016 13:42 |
 
Reitings 2357
Reģ: 17.02.2016
Tiešām - visas taču ir izliktas, neslēpj zem letes apaļmaizītes, lai tikai mauvii pie tādām netiktu.

:-D
Varbūt pirms tevis jau pāris cilvēki to bija jautājuši, nevar zināt kādēļ viņa tā reaģēja :-)
14.06.2016 13:43 |
 
Reitings 1653
Reģ: 25.05.2016
Vo vo, pardevejas- panem acis pieree bija izcils ieteikums tadam tizlam pircejam ka tu. Es vienmer kartigi,kartigi visur izmeklejos pirms prasu kadam veikala darbiniekam kur kas atridas un ja atbild ka nav tatad nav un viss. Tada troblesana ar tizlirm jautajumiem izbesitu ikvienu.
14.06.2016 13:43 |
 
Reitings 15
Reģ: 08.06.2016
Man nesen Rimi bija tas pats. Es toreiz neredzēju kur tās stāv.. Vaicāju pēc palīdzības, bet sanēmu vien niknu norādi.
14.06.2016 13:45 |
 
Reitings 522
Reģ: 28.11.2013
Pārdevēja darbs ir palīdzēt klientam/pircējam. Ja nepatīk, ka jautā (šinī gadījumā par šī paša veikala produkciju), tad vienīgais risinājums ir meklēt citu darbu.
14.06.2016 13:47 |
 
Reitings 5954
Reģ: 08.07.2013
Vo vo, pardevejas- panem acis pieree bija izcils ieteikums tadam tizlam pircejam ka tu.

Vispār jau gan pārdevēja, gan veikala īpašnieks ir ieinteresēti, lai visi klienti būtu apmierināti, jo bez klientiem viņiem peļņas nebūs. Tāpēc saka, ka klientam vienmēr taisnība.
14.06.2016 13:48 |
 
10 gadi
Reitings 2557
Reģ: 29.01.2009
Es gan neuzskatu, ka jebkas būtu attaisnojums tam, lai tik pretīgi izturētos pret kādu. Kaut vai tev kāds nomiris, bet tev nav tiesību tā attiekties pret svešiem cilvēkiem, kas tev neko sliktu nav izdarījuši. Ja ir tik slikti, tad palūdz brīvdienu, bet neizgāz dusmas uz nevainīgiem cilvēkiem.
Kādreiz es arī biju pārāk jauna un kautrīga, lai šādā situācijā pateiktu kaut ko pretī un tikai pēc tam attapos, ka vajadzēja taču kaut ko teikt. Bet tagad gan vairs nevienam neļauju pret sevi tā izturēties. Bet autores vietā gan tiešām sūdzētos. Tādām pārdevējām jāsaņem mācība, varbūt ka nākamreiz padomās.
14.06.2016 13:48 |
 
Reitings 7079
Reģ: 11.10.2013
Es pati esmu strādājusi apkalpojošajā sfērā. Nu nav pieļaujama rupja izturēšanās no darbinieka puses, jo tas iedragā ne tik ļoti darbinieka tēlu, kā paša uzņēmuma.
Tas, ka kādam ir slikta diena, nenozīmē, ka savu slikto omu drīkst izgāzt uz citiem.
14.06.2016 13:48 |
 
Reitings 2104
Reģ: 22.03.2015
''Paņemt acis rokā'' no pārdevējas puses ir izcils ieteikums? Nav brīnums, ka Latvijā serviss ir tādā dibenā, ja ir gudrinieki, kuri atbalsta šādas nenormālības. :-|
Nav svarīgi, vai pārdevējai ''bijusi slikta diena''. Visiem gadās sliktas dienas, pilnīgi visās profesijās! Tas nedod tiesības uz pircēja normāliem jautājumiem atbildēt rupji. Gabals nokristu, ja atbildētu, ka diemžēl nav arī citu maizīšu? Dzīvoju valstī, kur uz tādiem jautājumiem atbild laipni, un vēl atvainojas, ka konkrētā produkta nav. Un ziniet, nevienam gabals no tā nav nokritis!
14.06.2016 13:49 |
 
Reitings 231
Reģ: 26.05.2015
Būtu jau jāzina, ka tie, kas stāv, piemēram, aiz gaļas vitrīnas (tavā gadījumā - salātu) - nekārto veikala plauktus :-| līdz ar to var arī nezināt.
Ok, tonis ta tonis un slikta diena nav attaisnojums.
14.06.2016 13:51 |
 
Reitings 7079
Reģ: 11.10.2013
Būtu jau jāzina, ka tie, kas stāv, piemēram, aiz gaļas vitrīnas (tavā gadījumā - salātu) - nekārto veikala plauktus


Ja neviena cita apkārt nebūtu, tieši tas būtu cilvēks, kam jautātu pēc palīdzības.
14.06.2016 13:52 |
 
Reitings 1653
Reģ: 25.05.2016
Kad pasas pastradatu darbu,tad saprastu. Tikmer jums nav tiesibu vert valjaa savu muti un izteikt debilus viedoklus,attaisnojot tizlu klienti kas vispirms kartigi neparbauda pati,pirms jautaa. Slikta diena nav attaisnojums,bet cilveciga sapratnei gan btu jabut katram klientam.
14.06.2016 13:54 |
 
Reitings 1653
Reģ: 25.05.2016
*Taadu darbu
14.06.2016 13:55 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits