Ir vairāki aspekti, kurus skatās skolotājs. Es darīju tā.
1. Ja pirmajā semestrī bija 7, bet otrajā 6, tad gadā arī liku 6, jo otrajā semestrī ir mazāk.
2. Ja pirmajā semestrī bija 6, bet otrajā 7, tad liku 7 gadā.
3. Ja atzīme šķīrās (teiksim 3.5), tad skatījos pēdējo atzīmi, ja tā ir 4 un uz augšu, tad liku 4, ja 3, tad liku galā 3.
4. Vērtēju arī uzvedību stundās, md,pildīšanu. Vienam puikam sanāca 6.4, tā tad 6, bet es liku 7, jo viņš tiešām ļoti, ļoti centās un man nebija žēl.
Un tos kritērijus pēc būtības nosaka katrs skolotājs pats. :) Zinu skolu, kur atrunāts, ka lai saņemtu 4, tad vidējai atzīmei ir jāsanāk vismaz 3,7. Savādāk daudzi čīkst kāpēc no 3.5 neapaļo uz augšu.