Noskatījos visus video, ok es vel aiz projām nesaprotu to kāpēc ir jārunā Angliski, kad tā nav tava pirmā valoda, tomēr tas var drusku visu izbojāt vairāk nekā palīdzēt.
Sākšu no beigām, pēdējā meitene(ar nude makeup look), kura runā angļuvalodā man nepatika, nepatika novēršanās no tēmas, klusums pašā video sākumā un nevari saprast vai tur kāds runās vai nē, tad nu prasās pāri vismaz kādus tekstus ko palasīt par tēmu. Man arī nepatika kā viņa runāja, tik lēni un neizteikti, uz sitiena prasās meklēt citu pamācību.
Sugar, video patika, īss, konkrēts, var labi redzēt visu ko dara, nav novēršanās no tēmas. Ja es meklēju pamācības kā izmantot produktu, tad tādas arī ir tās pamācības kuras meklēju, viss uzreiz pateikts, paskaidrots ātrā tempā un skaidrā balsī un sjo, nav novēršanās no tēmas.
Alīnas video man nepatika arī ievads, jā tekstiņš bija, tikai tāds ka es īsti nesapratu to domu, mocis fonā brauc, kaut ko ved - reklāmām ir tas princips ka 10 sekundēs jābūt skaidram par ko ir reklāma, max 30 sekundēs, bet te pirmā produkta parādīšana notika 39 sekundē, pārāk ilgs laiks paiet līdz ierauga tos pašus produktus kurus reklamē. Otra lieta kas šausmīgi nepatika bija ka nebija neviena vārdiņa, tas bija māksliniecisks video, bet runāt jau tomēr arī prasijās, ja teksti sākumā bija, tad lūk te vairs nebija runāšana, stāstīšana un skaidrošana. Labāk tad runāt kaut kādā valodā, nekā vispār nerunāt. Video jau skaists, lai gan par tehnisko izpildi arī savu tiesu var piesieties, bet no poduktu reklamēšanas puses, būtu varējusi uztaisīt max 30 sekunžu ievadu video, neizvelkot kadrus garumā, uz kofera būt produkta uzlīme, uz 30 sekundēm jau produkts būtu atklāts. Pēc tam turpināt ar normālu runāšanu par video, visa skaidrošanu un galu galā priekš nobeiguma uztaisīt 10-20 sekunžu beigas ar visu to pucēšanos utt.
Galu galā noskatoties viņas video, es īsti nesaprotu video būtību, vai tā ir reklāma(garums par to neliecina), vai tā ir pamācība (veids kā tas tika pasniegts arī par to neliecināja)..Tad nu galu galā, gribi vai negribi, bet iznāk domāt ka tas ir vienkārši domāts kā skaists video lai pievērstu uzmanību, ne lai sniegtu noderīgu informāciju.
P.S. es nepiesienos viņai dēļ tā ka viņa vienkārši ir Alīna, es piesienos tāpēc ka viņa pati vien ir uztaisījusi gana garu video ar gana daudz nepilnībām pie kurām var piesieties .
Galu galā tumšmatainā meitene kura runā angliski savā ziņā man patika. Viņai bija ievadiņš kura laikā viņa runāja, pastāstija par ko būs runa un galu galā tā ļoti nepiespiesti tas viss notika. Viņa visu laiku skaidroja ko dara un ko krāso. Apkārtne arī tomēr ir pārdomāta un ļoti atsvaidzinoša.
Man nepatika divas lietas, pirmā lieta bija ka viņa runā Angliski, man patika kā šī meitene gan runāja 100x labāk nekā otra meitene, bet tomēr domāju ka ja viņa būtu latviski runājusi, tad video iznāktu vel pārliecinošāks un tīrāks. Otra lieta kas nepatika bija apgaismojums pie kura viņa krāsojās, viņai uz sejas visa video garumā bija diez gan spēcīga ēnas daļa uz sejas, tur tad prasijās uzlikt pa gabalu kaut vai galda lampu ar dzelteno spuldzīti lai to ēnu pazaudētu, vai arī pašam tam spogulim ieslēgt to apkārtējo apgaismojumu.
Galu galā ja runa ir par produkta reklāmu, pielietošanu un pasniegšanu, tad Sugar manās acīs uzvar pamācību par produkta lietošanu, kur tiek gana tīri parādītas darbības, netiek novērsta uzmanība ar ko citu un video tiek ātri pasniegta tā video būtība. No reklāmas viedokļa man ļoti patika brunetes video. Ja tik būtu tai sejai vai nu tuvāks tuvplāts filmēšanas laikā, vai ar labāku apgaismojumu tad būtu pavisam labi un arī Angļu valoda nebija tā sliktākā. Vismaz nebija apmulsinoši un raustīgi pārtraukumi, bet gan viss video bija vienmērīgi un patīkami pasniegts.
Par kuru balsotu.. Nu, laikam jau par to bruneti kura Angliski runāja. Viss tas viņas video ļoti smuki sagāja kopā pa daļām. Piestrādāts bija gana, runāja saprotami, par atmosfēru arī tika piedomāts un galu galā to video pat sagribējās noskatīties vel vienu reizi.