Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

telefona garantija un maiņa

 
Reitings 502
Reģ: 29.01.2009
Sveiciens. Ceru uz kāda zinoša cilvēka ātru atbildi.
Lieta sekojoša:
Jūlijā iegādājos jaunu telefonu (pie operatora uz nomaksu). Oktobrī sākās problēmas - darbojās lēni, uz dažādu programmu darbību izmeta, ka programma nedarbojas, pēc sarunas nevarēju nospiest sarkano pogu, programmas vērā vaļā ilgi un lēni, pats mainīja ekrāna foto vai vienkārši atstāja melnu ekrānu.
Janvārī, iepriekš sataisot screenshotus, aiznesu uz garantiju - pēc nedēļas telefons bija atpakaļ (nomainīta ārējā usb ieeja un vēl viena mehāniska lieta), programma nebija pārinstelēta - redzēju pēc iepriekšējā ekrāna foto. Nākamajā dienā viss sākās no jauna - viss tieši tas pats.
Aiznesu atpakaļ - šoreiz uz 2 nedēļām (nomainīts korpuss un ekrāns, droši vien tāpēc, ka klāt tika caur ekrānu, programma pārinstalēta). Ok. Priecīga un laimīga saņemu savu telefonu, uzlīmēju aizsargstikliņu un nu tik būs. Jautāju,kas notiks,ja vēlreiz būs - tad jāraksta pieprasījums, jāsūta uz servisu un viņi izlemšot.
Kāa tad - nedēļas laikā vecie niķi atpakaļ. Vīrs jau, protams, pārskaities, ka tās ir viņa problēmas. Sākumā nepiekritu, bet nu tagad - pēc rīta skrējiena,kad mēģināju ieslēgt spotify un endomondo, ko, protams, nevarēja izdarīt + vēl tāaa velkas. (e) reālas dusmas.
Vai es varu iet ar pieprasījumu pie operatora, lai dod man jaunu telefonu uzreiz un paši kārto problēmas ar servisu? Nevis gaidu,kad vēl nosūta servisam un tad gaidīt? Man telefons vajadzīgs darbam un saziņai. Rezerves telefonu nepiedāvā un man paša vecais telefons vienkārši mēdz izslēgties,kad kādam zvanu.
Pat.ties.aizsardz. likumā lasīju,ka ir jāmaina bojātā prece - bet nav rakstīts, pēc cik garantijas remontiem. Vismaz,cik es ātri pārlaidu pāri...
09.04.2016 10:27 |
 
Reitings 2573
Reģ: 14.08.2013
Es teiktu,ka tas atkarīgs no operatora. Mammai pēc 2 reizēm remontā, trešajā reizē ļāva izvēlēties jaunu telefonu no salona iepriekšējā telefona vērtībā.
09.04.2016 10:44 |
 
Reitings 502
Reģ: 29.01.2009
Trešajā reizē mammai nebija jāraksta pieprasījums, ko izskata?
Man tele2.
09.04.2016 10:51 |
 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
Pagājušajā gadā ņēmos ar telefona garantiju, tad bija tā, ka telefons jāmaina 6 mēnešu laikā pēc tā iegādes. No jūlija jau pagājuši vairāk. Bet nesen laikam likums mainījās, nezinu kā tagad.
Reāli baigi grūti ar telefonu pārdevējiem un servisiem cīnīties. Maiņas telefonu neiesaku ņemt, pat ja piedāvā, ir bijuši gadījumi, ka klientam iedod bojātu un tad piesien telefona sabojāšanu un liek atmaksāt vērtību.
Var piezvanīt uz ptac konsultāciju tālruni un izstāstīt situāciju, varbūt ko ieteiks.
09.04.2016 10:57 |
 
10 gadi
Reitings 3281
Reģ: 18.01.2011
Zinu, ka sešu mēnešu laikā, kopš iegādes tu vari pieprasīt jaunu telefonu. Man bija līdzigi, tikai nebija nomaksa. ņēmu jaunu telefonu.
09.04.2016 11:08 |
 
Reitings 502
Reģ: 29.01.2009
Pēc šīs tabulas izskatās, ka arī pēc 6 mēnešiem varu pieprasīt jaunu telefonu.
Aiznesu uz tele2, protams, bija jāraksta pieteikums. Bet teica jau, ka liekas, ka būs cerīgi.
09.04.2016 21:17 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits