Sveiciens. Ceru uz kāda zinoša cilvēka ātru atbildi.
Lieta sekojoša:
Jūlijā iegādājos jaunu telefonu (pie operatora uz nomaksu). Oktobrī sākās problēmas - darbojās lēni, uz dažādu programmu darbību izmeta, ka programma nedarbojas, pēc sarunas nevarēju nospiest sarkano pogu, programmas vērā vaļā ilgi un lēni, pats mainīja ekrāna foto vai vienkārši atstāja melnu ekrānu.
Janvārī, iepriekš sataisot screenshotus, aiznesu uz garantiju - pēc nedēļas telefons bija atpakaļ (nomainīta ārējā usb ieeja un vēl viena mehāniska lieta), programma nebija pārinstelēta - redzēju pēc iepriekšējā ekrāna foto. Nākamajā dienā viss sākās no jauna - viss tieši tas pats.
Aiznesu atpakaļ - šoreiz uz 2 nedēļām (nomainīts korpuss un ekrāns, droši vien tāpēc, ka klāt tika caur ekrānu, programma pārinstalēta). Ok. Priecīga un laimīga saņemu savu telefonu, uzlīmēju aizsargstikliņu un nu tik būs. Jautāju,kas notiks,ja vēlreiz būs - tad jāraksta pieprasījums, jāsūta uz servisu un viņi izlemšot.
Kāa tad - nedēļas laikā vecie niķi atpakaļ. Vīrs jau, protams, pārskaities, ka tās ir viņa problēmas. Sākumā nepiekritu, bet nu tagad - pēc rīta skrējiena,kad mēģināju ieslēgt spotify un endomondo, ko, protams, nevarēja izdarīt + vēl tāaa velkas. (e) reālas dusmas.
Vai es varu iet ar pieprasījumu pie operatora, lai dod man jaunu telefonu uzreiz un paši kārto problēmas ar servisu? Nevis gaidu,kad vēl nosūta servisam un tad gaidīt? Man telefons vajadzīgs darbam un saziņai. Rezerves telefonu nepiedāvā un man paša vecais telefons vienkārši mēdz izslēgties,kad kādam zvanu.
Pat.ties.aizsardz. likumā lasīju,ka ir jāmaina bojātā prece - bet nav rakstīts, pēc cik garantijas remontiem. Vismaz,cik es ātri pārlaidu pāri...