Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Bailes zaudēt darbu

 
Reitings 279
Reģ: 23.04.2014
Man ir iestājušās bailes zaudēt darbu, un es nezinu, kā tikt no tā vaļā :(

Jaunajā darbā strādāju salīdzinoši nesen, dažus mēnešus. Esmu uzņēmumā atbildīga par mārketingu. Pirms tam ir bijusi pieredze mārketingā, bet tā, ka uzņēmumā vienpersoniski būtu par to atbildīga, šī man ir pirmā pieredze. Pametu iepriekšējo darbu, kas bija vienkāršāks un saistīts ar mārketinga tekstiem, un atnācu uz šo, jo piedāvāja daudz lielāku algu, un es noriskēju.

Taču diemžēl uzņēmuma pārdošanas rezultāti neiet pēc paredzētā plāna. Es daru, ko varu, bet neizdodas pacelt rezultātus. Ja pārdošanas rezultātu nav, protams, vainīgs ir mārketinga departaments... Sāku satraukties par savu pozīciju.

Ko jūs darītu manā vietā?
29.03.2016 10:16 |
 
Reitings 733
Reģ: 25.02.2016
Ja prieksnieciba vel nav ar tevi runajusi, turpini straadaat un censties, atrodi, kur smelties idejas. Nesaac stresot par aatru, tas var ietekmet tavu darbu uz sliktako pusi.
29.03.2016 10:21 |
 
Reitings 11162
Reģ: 28.11.2014
Ko jūs darītu manā vietā?


Domātu ko es daru nepareizi !
29.03.2016 10:22 |
 
Reitings 362
Reģ: 25.02.2015
Es arī meklētu idejas. Mūsdienās info utt var jebkur dabūt, kaut vai palasītu kādu grāmatu, nesaku ka tur būs idejas bet varbūt atcerēsies ko tādu kas laika gaitā aizmirsies. Jaunā darbā vienmēr ir grūti, bet nevajag mest plinti krūmos, izcietīsi grūtības un būs ok.
29.03.2016 10:30 |
 
Reitings 526
Reģ: 19.08.2010
Turies un cīnies līdz sanāk. Nu ja ilgstoši nesanāk, varbūt jāmaina darbības sfēra. Mārketings jau tāds hiēnu bizness, jācīnās ar zobiem un nagiem :D
29.03.2016 10:31 |
 
Reitings 2861
Reģ: 11.10.2014
ja manā sfērā pie neveiksmēm vēl varētu atrast kādu veco gudro "guru", kam nesāpētu atbalstīt, pamācīt un ieteikt virzienu, tad mārketings ir tāds jauno, ašo, attapīgo bizness, kur diez vai kāds tā mīļi palīdzētu.
bet notiek ļoti daudz meistarklases par ļoti daudz mārketinga tēmām, protams, visu to jau esi mācījusies, bet viss ļoti strauji iet uz priekšu un mainās, varbūt lai sapurinātos un iedvesmotos, vari aiziet uz kādu lekciju ciklu, "IR" darbnīcu vai ko tādu :)
29.03.2016 10:35 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Protams, pastav iespeja, ka esi nokodusi vairak, neka vari sakoshlat. No otras puses, kamer tevi nav palugusi aiziet,ir iespeja meginat! Pilns internets ar blogiem par marketinga idejam, piemekle savai jomai/pakalpojumam/produktam atbilstoshu, un uz prieksu.
29.03.2016 11:31 |
 
Reitings 583
Reģ: 01.09.2015
Man šķiet, ka mārketings ir tāda sfēra vai nu tev sanāk vai nesanāk. Var jau, protams, burties cauri grāmatām, meklēt idejas netā, bet ja nemāk uzķert ideju kā, lai izdodas, tad nu nav tas tavs lauciņš. Tāpēc jau labus mārketinga vadītājus ir ļoti grūti atrast.

Autorei var novēlēt tikai censties, pierādīt, ka esi īstajā vietā. Un nemest plinti krūmos.
29.03.2016 11:36 |
 
Reitings 7908
Reģ: 05.02.2011
Domātu, ko daru nepareizi! Un meklētu jaunas, neordināras idejas - internets, blogi, nozares uzņēmumu pieredze, meistarklases (biju uz IR darbnīcu ar Medni - baigi labi interneta satura veidošanai ar visiem tips&tricks). Mārketings nav vieta, kur var sēdēt uz iestrādātām lietām/procesiem, nemitīgi jābūt kustībā, ja gribi turēt līdzi tirgum.
29.03.2016 11:37 |
 
Reitings 3551
Reģ: 23.11.2012
Ne vienmēr tikai ar mārketingu var uzlabot pārdošanu.
Tur ir daudz nianses.
Neveiksme nav traģēdija, ja vien saproti kāpēc tā ir noticis.
Un ir plāns ko darīt tālāk.

Ja pārdošana neiet, mārketings ir tikai viens no iemesliem, ir arī citi.
29.03.2016 11:40 |
 
Reitings 279
Reģ: 23.04.2014
Nav jau problema ar idejam. Varetu sarakstit pilnu lapu ar idejam. Galvenais jau ir pats produkts, vai tadu vispar grib pirkt. Majaslapa un cik viegli cilvekam tur registreties un stradat.
Un ideju realizacijai vajag ari naudu un komandu, bet esmu viena
29.03.2016 13:09 |
 
Reitings 7908
Reģ: 05.02.2011
Nav jau problema ar idejam. Varetu sarakstit pilnu lapu ar idejam.

Tava iedomātā ideja varbūt nav problēma, bet vai kāda no tām idejām reāli strādā?
Un piekrītu Dionysus - mrketingam ir jāiet roku rokā ar citām uzņēmuma struktūrvienībām. Ja problēma ir tajā, vai cilvēki to grib pirkt, tad ir jābūt labiem Sales, kas pārdoš pašu velnu, jo, ja jau produkts ir tirgū, tad jau pieprasījumam teorētiski būtu kaut kādam jābūt.
Budžets un mājaslapas izstrāde, kas pielāgota potenicālo klientu vajadzībām - konsultējies ar IT, prezentē savas idejas vadībai utt., un pārliecini, ka nepieciešams finansējums mārketinga kampaņām, weba uzlabošanai, nez, kaut vai FB boostingam un tamlīdzīgi. Ja pašiem uzņemumā nav resursu, var tak izmantot oursourcing, piesaistīt nepieciešamos speciālistus utt. Grūti teikt, cik liels uzņemums un kāds budžets vispār (ja ir) paredzēts aktivitātēm, bet es tev ieteiktu sākumā saprast, kas ir tas, ko tu gribi izdarīt un iet runāt ar tiešo vadītāju par šīm idejām.
29.03.2016 13:23 |
 
Reitings 279
Reģ: 23.04.2014
Ir tā, ka mums nav tāda sales cilvēka. Es, protams, uzksatu, ka to vajag. Bet ir uzstādījums, priekš kam, ja mums ir mārketinga cilvēks. Bet es neesmu cilvēks - pārdevējs pēc būtības. Es varu izstrādat stratēģiju, mārketinga kampaņus, strādāt pie vizuāļiem, tekstiem. Bet tieši kā cilvēks, kas zvanīs un pārdos, neesmu...
29.03.2016 13:29 |
 
10 gadi
Reitings 5929
Reģ: 29.01.2009
Kā ar reklāmām? Vai tās kaut kur izvietojat un vai izmantojat aģentūru palīdzību?
29.03.2016 13:40 |
 
Reitings 279
Reģ: 23.04.2014
Reklāmas ir, trafiks tiek ģenerēts. Bet diemžēl tas ļoti slikti konvertējas pirkumos.
29.03.2016 13:53 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
varbūt target audience un reklamu izvietojums nebūs īsti pareizais? Pamēģini noskaidrot, kāds ir tavs vidējais statistiskais pircējs, un mēģini saprast, kur viņš apgrozās.
29.03.2016 13:57 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Cik saprotu, uzņemums mazs. Tas bieži vien nozīmē, ka vajadzīgs cilvēks-orķestris. Attiecīgi, par spīti tam, ka tev amata nosaukums ir mārketinga specialiste, reāli dabā no tevis sagaida arī daļu sales funkciju. Acīmredzot tas, darbu uzsākot, nebija pilnībā izrunāts. Ko darīt - grūti pateikt. Cerēt, ka uzņēmums atradīs vēl vismaz pusotra tūkstoša vēl otra cilvēka algai, kas veiks sales funkciju, var, bet tev pašai labāk redzms, cik tas ir reāli.
29.03.2016 14:01 |
 
Reitings 4775
Reģ: 18.03.2012
ja nav noslēpums, kāds produkts jātirgo?
29.03.2016 14:27 |
 
Reitings 279
Reģ: 23.04.2014
Tas ir IT produkts, programmatūra.
Jā, uzņēmums jauns, tā teikt start-ups. Problēma droši vien tajā, ka nav skaidri definēts ne pats produkts, ne mērķauditorija. Visu laiku dzīvojam tādā kā testa režīmā
29.03.2016 14:31 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Problēma droši vien tajā, ka nav skaidri definēts ne pats produkts, ne mērķauditorija.


Nu, par šo tēmu gan vari izrunaties ar priekšniecību. Varbūt ir pieejami kaut kādi dati par esošajiem klientiem, nu tad jau vari kļūt radoša un mēģināt notārgetēt līdzīgus purnus :)
29.03.2016 15:28 |
 
Reitings 229
Reģ: 10.02.2014
Es arī domāju, ka jārunā ar priekšniecību. Ja tik mazs start-ups, tad jau tā ir vairāk "komanda". Varbūt neskaties uz viņiem kā uz priekšniecību, kura var atlaist, bet gan komandu. Cel augšā visus šos šķeršļus. Viņiem ir jāformulē vīzija, mērķi un reāls plāns.

Tāda emocionālā līmenī - es ieteiktu elpot dziļi, darīt cik vari un ticēt, ka viss notiek uz labu. Pat ja pazaudēsi darbu, nāks kaut kas labāks. Darbs nav cilvēka dzīve, neinvestē visas savas emocijas - pat ja ietu viss super, var uzrasties priekšnieka brālēns, kurš arī grib strādāt un Tev pasaka "uz redzēšanos!" Koncentrējies uz pozitīvu domāšanu un neaizmirsti par dzīvi ārpus darba. Centies cik vari, bet uztver visu ar vieglumu.
29.03.2016 16:52 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!