vakara cepiens!

 
10 gadi
Reitings 10604
Reģ: 16.07.2009
Biju Rimi. Nopirku sveramās saldētās parastās garneles, tās, kas pa 9 ar kapeikām kilogramā. Protams, grozā bija vēl viskaut kas, tāpēc pie kases nemaz nenošokējos par to, cik samaksāju. Tagad atbraucu mājās, "pāršķirstu" čeku. Tā jaunā pārdevēja man iesitusi čekā karaliskās garneles tīrītas ar asti ((e)!!!), kuras maksā 18,99 kilogramā! Rezultātā mani "app**" gandrīz par 10 eur! (e)
Tagad dīdos un domāju, ko tādā situācijā dara! Šodien jau veikals ciet. Iet rīt ar to nelaimīgo maisiņu un čeku, lai pārsver grams-gramā un lai pārsit uz pareizo cenu? Un gribu, viņai parādīt, ar ko atšķiras karaliskā tīģergarnele no parastās lētās :D

Un vēl kas... Rimi "obnagļel" - vēl pirms 2 dienām pirku mango pa 1,69 (bez atlaides) un tagad tas mango tur maksā 2,39 (ja nemaldos). Es šokā :/
11.03.2016 22:06 |
 
Reitings 7743
Reģ: 29.01.2009
Man arī ir tā gadījies, ka pērku vienu preci, bet vēlāk čekā pamanu, ka esmu samaksājusi par dārgāku preci, vai kaut kas parādās čekā 2x, bet skaidri zinu, ka tādu preci ņēmu tikai vienu. Nu ok, reizēm tās kasieres vakaros ir kā nodzīti suņi, jaunajām stress un apjukums, cilvēcīgi to saprotu, tādēļ tagad vienmēr cītīgi sekoju līdzi cenām un kas cik reizes tiek ieskenēts. Un jā - kopš cītīgi sekoju līdzi, vairākas reizes esmu pamanījusi tādas kasieru kļūdas.

Par precēm arī - ja man jautā, kuri āboli tie ir vai kuras vīnogas. Bļīīn. Citreiz sveramajai produkcijai tās cenas ir tā saliktas, ka es pat gribēdama nesaprotu kurš ir kurš. Tas taču ir viņu darbs - zināt. Ne tā? :-/
13.03.2016 10:55 |
 
Reitings 7596
Reģ: 29.01.2009
krabis-ooo man kkas liidzigs bija sen atpakalj Rimi. Bet bija ar āboliem tā, ka pārdevēja izsita cenu pašiem dārgākajiem āboliem.Saku ka tie nav tie āboli, viņa man pretī, ka nē tie ir tie dārgie, es saku ka nē, es pērku tikai tās šķirnes ābolus uz zinu cik tie maksā. Pārdevēja atkal man pretī saka, ka pārzinot visus ābolus labāk, acis izbolīdama, tomēr piecēlās, aizgāja līdz ābolu stendam pārliecināties, atnāca atpakaļ un saka ka viņai taču bija taisnība. Es protams varēju pateikt, ai lai nu paliek maksāšu tik un tā, bet tā vietā, ja jau viņa netaisās neko risināt,atteicos no preces. Palika dusmīga,ka jāsauc menedžeris un jālabo prece. Pasauca menedžeri, pateica ka es te strīdos pa āboliem, izdzēsa preci un neapmierināta mani līdz galam apkalpoja. Es pārnākot mājās,uzreiz par situāciju ziņoju Rimi, sameklējot e-pasta adresi. Visu aprakstīju kā bija. Man atnāca atpakaļ atvainošanās vēstule...Bet nu pārdevēja, kur sēdējusi neapmierināta, arī strādāja tālāk...redzēju viņu pie kases strādājam, vienmeŗ gāju pie citiem, lai sev nebojātu garstāvokli!
13.03.2016 13:02 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits