Vai viegli strādāt par parādu piedzinēju?

 
Reitings 255
Reģ: 18.02.2016
Sveikas!


Varbūt kāda ir strādājusi, vai kā citādi ir informēta par parādu piedziņas speciālista darba plusiem un mīnusiem? Interesētu, ne filozofija, bet reāla sava vai līdzcilvēku pieredze.

Paldies! :-)
26.02.2016 17:52 |
 
Reitings 2746
Reģ: 03.02.2015
Man strada divas pazinas tur - nu saka, ka nav tik traki. Viens teica, ka galvenais meginat rien cilvekiem palidzet, dot ieteikumus - ne brutali braukt auguma. Alga tur esot laba. Taa kaa no tevis atkarigs, cik loti nem visu to pie sirds, jo bus daudz daudz kas jaatklausas - gan zelabaini stasti, gan uzbraukumi.
27.02.2016 14:48 |
 
Reitings 5629
Reģ: 20.06.2010
man arii bija situaacija,ka man zvana un bljauj virsuu kaut gan es vispar neesmu nevienam paraadaa. Pat sazinajos ar to kompaniju, kurai esmu parada un vini man rakstiski atbildeja,ka neesmu neko paraadaa, parsutiju tai aitai, bet sii taapat zvana un bljauj. Es nesaprotu kas ar tiem cilvekiem, vini tak vienkarsi var visu parbaudit un mierigi pateikt kas un kaa, bet nepaspej labdien pateikt kaa jau tevi nosauc par pedejo meeslu. nav briinums,ka arii viniem bljauj virsuu visi
27.02.2016 15:24 |
 
Reitings 775
Reģ: 21.01.2016
Tāpat kā RS kontrolieriem.

Kā arī fiziski labi sagatavotiem..:-D
27.02.2016 15:55 |
 
Reitings 8187
Reģ: 27.12.2009
Nu,es labāk strādātu par parādu piedzinēju,nevis RS par kontrolieri. :-D
27.02.2016 16:06 |
 
Reitings 2394
Reģ: 04.10.2013
Esmu pasēdējusi pāris stundas paklausīties kā ātro kredītu kredītu piedzīšanas daļā strādā.
Ja uz to skatās kā "priekšā līgumā viss bija rakstīts par atdošanas laikiem, procentiem utt., nekas netika slēpts, paši pieņēma lēmumu to uzņēmties saistības", tad nav tik traki un daži stāsti pat humoristiski (reāli gribētos pāris dienas pasēdēt, paklausīties, interesanti, ko cilvēki izdomā, vai neizdomā, cik aizņamās utt), bet nezinu, vai ilgi tā varētu nostrādāt.
Savukārt, puisis, kuram blakus sēdēju uz reālu bļaušanu un apvainojumiem klausulē pavisam mierīgu un nosvērtu balsi pretī "Nē, Jekaterina, tā nebija.. Jekaterina, lūdzu, paklausieties" līdz viņa psihodama nometa klausuli. Pēc sistēmas datiem, sieviete tiešām pati sajaukusi bija, bet vainīgi aizdvēji..
Jābūt biezai ādai un mākai visu teikto laist pār galvu, jo, piem., es, visticamāk, būtu automātiski pretī agresīvāku toni ieņēmusi, nevis tik mierīgā balsī tik mierīgus tekstus bīdījusi.
Puisis šajā amatā strādā 1,5 gadus un pelna salīdzinoši normālu algu, tā kā iespējams ir..
27.02.2016 16:28 |
 
Reitings 35
Reģ: 19.09.2015
Šajā jomā strādāju gandrīz 4 gadus. Norūda raksturu, vismaz man norūdīja. Viss atkarīgs no uzņēmuma politikas, visas mūsu sarunas klausās, attiecīgi, ja kaut viens nievājošs izteikums parādnieka virzienā-piemaksu samazinājums. Ne vienu reizi neesmu uzbļāvusi klientam - ne klātienē, ne telefoniski. Tieši tāpēc man vadība uzticēja trakākos klientus. Ir jāprot runāt ar cilvēku. Ja gribi palīdzēt cilvēkam, jāiet strādāt tieši tajā sfērā, kurā galvenais mērķis ir palīdzēt, nevis parādu piedziņā. Tā ir klientu apkalpošana- dažādi raksturi, jāzin kādā manierē konkrētu informāciju izteikt. Var teikt, ka ir izstrādājies "čujs, ņuhs un poņa" - jau zini, kurš samaksās, kurš ne, kurš melo, kurš ne. Vairākums no parādniekiem ir čīkstuļi, kuri gadiem nevar atrast darbus, "haltūriņas", būdami veseli ar rokām un kājām. Dzīve ir tik slikta, darbā nemaksā jau 3 mēnešus, dekrēts, aizbrauca uz ārzemēm un neko nenopelnīja. Attaisnojumu tādiem ir daudz, tieši tāpēc viņi ir tur kur ir- parādu piedziņā. Tu esi sava veida psihologs, kuram ir jādisciplinē maksājumu veikšanas biežums vai apmērs. Savukārt, galvenais jautājums ir par to vai Tu pēc sarunas ar parādnieku nevarēsi atrast vietu, uztrauksies, vai ķersies pie nākošā klienta un darīsi savu darbu, jo tā nav tava problēma, tas ir darbs. Vaina nav tieši parādu piedziņēja speciālista amatā, bet gan informācijas pasniegšanas manierē un pašā parādniekā, kuri parasti piesauc cilvēcīgo faktoru, bet kā visiem zināms biznesā cilvēcīgā faktora nav-līgumu neievēroji un tas ir vienīgais fakts, "kāpēc?", tas nevienu neinteresē.
Šajā darbā tiešām ir nepieciešama "bieza āda", jo saskarsies ar ļoti emocināliem cilvēkiem, kuri tevi vainos pie visa, pat pie tā, ka vakar ātros sauca tevis dēļ; būs ļoti daudz vilšanās no kā cietīs tava alga; būs patīkami klienti, kuriem tiešām vari palīdzēt, atlaist nokavējuma procentus, ja vadība ļaus; būs situācijas, kad vadība ies pretī klientam, kas nemaz to nav pelnījis, savukārt galvotājam(pensionāram), kura dēls iedzina viņus parādos, beigās uztaisīja pašnāvību, neies pretī un tev būs jātur mēle aiz zobiem un jāiet tas pateikt klientam acīs, jo galvotājs ir tāds pats parādnieks kā kredīta ņēmējs. Viss, ko vari darīt ir padarīt šo sarunu jaukāku un izveidot konkrētu plānu, lai būtu redzams gals parādsaistībām.
Vai iet strādāt šajā jomā? Ja jūti, ka tev tas nākotnes gaitās noderēs. Vai tas būtu sapņu darbs? Jā, ja nestrādāsi ar pašiem paādniekiem, bet ar projektiem, partneriem utt. :-) Alga- ap 700.00< EUR +/-.
27.02.2016 16:31 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits