Ar pašu datoru, visticamāk, viss kārtībā. Tas, kas neiet ir tik vien kā operētājsistēma Windows un tas nebūt nenozīmē, ka kaut kas iet uz galu vai nosprāgšanu. Ja problēma atkārtojas vai, ieslēdzot datoru, operētājsistēma vispār nepalaižas, jāpalūdz savam draugam, datorčomam vai pašai, pirms tam nodublējot svarīgus datus, pēcāk vai nu jāaizvieto sistēma ar svaigu sistēmas pilnu dublējumu, kas aizņem vien dažas minūtes, vai arī jāpalaiž Windows sistēmas atkopšanas (instalācijas) disks (DVD vai USB atmiņa) un, izmantojot Sistēmas atjaunošanas rīku, jāatgriežas laikā, kad viss bija kārtībā. Pirms tam gan vēlams pārbaudīt cietā diska stāvokli, jo mēdz gadīties, ka tas ir pie vainas. Iespēja pārbaudīt cieto disku ir pieejama arī atkopšanas diska startēšanas problēmu diagnostikas papildus izvēlnē. Jaunākām Windows versijām, datoros ar pirkuma brīdī jau instalētu operētājsistēmu, ir atsevišķs cietā diska nodalījums, kas satur atkopšanas rīkus un arī operētājsistēmas failus, lai atgrieztu datoru tādā stāvoklī, kāds tas bijis pirms iegādes. Parasti, ja operētājsistēma neielādējas pareizi, atkopšanas rīki pēc neveiksmīgas ielādes sekojošas ieslēgšanas tiek palaisti automātiski, piedāvājot automātiskas un iepriekš minētās manuālās atkopšanas iespējas.