Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Defekts un patērētāju tiesības

 
Reitings 329
Reģ: 29.12.2012
Lieta tāda, ka gredzenam, kurš iegādāts jūlija beigās (nav pagājuši 6 mēneši), pamanīju, ka ir izkritis viens akmentiņš. Gredzens man ļoti patīk, tāpēc ceru, ka to salabos vai samainīs pret jaunu. Saskaņā ar patērētāju tiesībām:
Ja pretenzija tiek pieteikta pirmo sešu mēnešu laikā, patērētājam ir tiesības izvēlēties sev vēlamāko risinājumu (naudas atgriešanu, preces remontu vai maiņu). Ja prasījums tiek pieteikts pēc sešu mēnešu perioda, risinājums panākams vienojoties ar pārdevēju. Ja puses nerod kompromisu, nepieciešams veikt ekspertīzi.

Čeks man ir, bet cik liela ir iespēja, ka gredzenu ar defektu samainīs pret jaunu uzreiz? Vai es to varu pieprasīt? Jo nevēlos rakstīt iesniegumus un gaidīt mēnešiem ilgi, kamēr veiks ekspertīzi.
Vai Jums ir bijusi saskarsme ar šādu vai līdzīgu situāciju?
29.11.2015 16:06 |
 
Reitings 329
Reģ: 29.12.2012
Neviena nekad nav atgriezusi preci, kurai ir defekts?
29.11.2015 18:07 |
 
Reitings 2394
Reģ: 04.10.2013
Bija dažus mēnešus atpakaļ diskusija par šādu situāciju.
Cik atceros, galvenā doma bija teikt, ka ar gredzenu uz pirksta nav nekas mazgāts un citas sadzīviskas lietas darītas, kā tikai valkāts uz iziešanām un noņemt uz roku mazgāšanu.
Mēģināt jau vienmēr var ;)
29.11.2015 18:10 |
 
Reitings 329
Reģ: 29.12.2012
Inky, tieši tādu pašu, par juvelierizstrādājumiem? Un to visu arī plānoju teikt, jo speciāli neesmu gredzenu plēsusi, tāpēc žēl, ka tā vienkārši izkrīt akmentiņš.
29.11.2015 18:24 |
 
Reitings 2394
Reģ: 04.10.2013
Jā, tieši par gredzenu un akmeni tēma bija. Pat vairākās lapās.
29.11.2015 18:26 |
 
Reitings 329
Reģ: 29.12.2012
Paldies, pameklēšu. Varbūt Tu atceries diskusijas nosaukumu vai atslēgas vārdus?
29.11.2015 18:28 |
 
Reitings 2394
Reģ: 04.10.2013
Nope. Nebija man svarīgi ;D
29.11.2015 18:31 |
 
Reitings 329
Reģ: 29.12.2012
Milzīgs paldies Tev, K.C.!
29.11.2015 18:36 |
 
Reitings 431
Reģ: 17.03.2013
Noteikti ej un mēģini kaut ko darīt. Man ir bijusi darīšana ar PTAC, un vispār, ja uzņēmums negrib tev labot to gredzenu, saki, ka griezīsies PTAC un uzreiz cita attieksme būs.
29.11.2015 18:46 |
 
Reitings 265
Reģ: 05.07.2013
Varbūt vienkārši es nesapratu, par kādu gredzenu ir stāsts(zelta/sudraba vai bleķa), bet kad manam zelta gredzenam izkrita dimants to vienkārši aiznesu uz veikalu, kurā to iegādājos.(ar čeku) Pārdevējas pajautāja, kas noticis, izstāstīju faktu, ka izkritis dimants utt, to laipni aizsūtīja pie meistara ielikt atpakaļ. Un vēl iztaisnoja. (Gredzens bija palicis par lielu un tā kā plāns, viņš bija palicis šķībs) Nebija nekādu problēmu un nekādas maksas. Bet tas gan bija jahontā, nezinu, kā citur. :)
29.11.2015 18:53 |
 
Reitings 329
Reģ: 29.12.2012
Izolde, paldies ar ieteikumu!
Leila999, mans arī Jahontā. Cik ilgi Tu gaidīji, kamēr salabo? Tajā pašā dienā jau nav izredzes dabūt gredzenu atpakaļ? Vai samainīt pret tādu pašu?
29.11.2015 18:58 |
 
Reitings 1230
Reģ: 30.01.2015
Kā jau rakstīju savā iepriekšėjā diskusijā, ka mana situācijā veikals piedavaja risinajumu: briljants pa pus cenu un darbs par velti, uz ko ari piekritām. Un netika prasits nekas par trauku mazgasanu vai gredzena lietošanu. Pat čeka nebija līdz, bet veikals atpazist savus juvelierizstradajumus.
Pirkts veikala Vigorius.:-)
29.11.2015 18:59 |
 
Reitings 329
Reģ: 29.12.2012
chocco1, paldies, es tieši tikko izlasīju visu Tavu diskusiju. Rīt došos tur un ceru uz pretimnākšanu.
29.11.2015 19:01 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits