Nuuu, man jau liekas, ka skolēni šajā vecumā ir ļoti dažādi. Grūti spriest par tādu vienu aprakstu. Man māsa mācās 4.klasē, esmu vadījusi stundas viņas klasei pagājšgad, tāpēc esmu trešklasniekus redzējusi.
Par 11.un 18.novembri - zinās tad, ja par to ir stāstījusi skolotāja vai vecāki, jo nopietni par šiem notikumiem sāk mācīt 6.klasē vēsturē. Tā kā - atkal jau ļoti individuāli, bet domāju, ka nekāds dziļais priekšstats par šiem notikumiem viņiem nav.
Par valodu atkal jau individuāli - es ar savu māsu no laika gala esmu runājusi kā ar lielu cilvēku, un viņai pieaugušo valoda nešķiet pārāk gudra, bet nu ar sarežģītu jēdzienu lietošanu noteikti nevajag aizrauties.
Galvenais nodarbini viņus ar dažādiem uzdevumiem, jo šī vecuma bērniem trūkst uzmanība sēdēt un tikai klausīties. Kā man reiz ieteica - bērns bez grūtībām var darīt vienu uzdevumu tik ilgi, cik viņam gadu - ja 11 gadu, tad 11 minūtes bez problēmām pildīs vienveidīgu uzdevumu.