Ir pat vēlams mainīt riepas uz tiem pašiem diskiem, jo riepas ir jāpārbortē un jāpārbalansē. Protams, var arī pirkt 2 disku komplektus un tāpat katru sezonu pārbortēt un pārbalansēt neatkarīgi no maiņas, bet priekš kam veikt liekas darbības? Vienkārši pērc tādas riepas, kas atbilst disku izmēram.
visforšāk, ja ir vasaras riepas un garažā stāv ziemas riepas uz citiem diskiem. tad kā sniegs klāt tā palūdz, lai vīrietis nomaina (protams, var jau pati arī nomainīt, ja spēj) un nav jāsēž rindā uz servisu.
Mana mašīna ir ar citiem diskiem uz ziemu. Pa vasaru braucu ar R17 uz ziemu liekam R15. Principā domāju, ka var braukt arī diskus nemainot, bet vīrs ir pret, ka ziemā braucu ar lielākiem. Viņš arī savai mašīnai ziemā liek no R16 uz R15.
Varbūt nedaudz ne pa tēmu, bet gribēju iegādāties ziemas ripuļus jau laicīgi, taču nav ne jausmas, ko un kā, varbūt kāds var nokomentēt iegādi te - http://220.lv/lv/auto-preces/riepas ? Varbūt kāds ir sūtījis? Kāda ie piegāde?
Izvēlies savu izmēru, izdomā, gribi ar radzēm vai bez, un tad skaties, ko vari atļauties. Ideāli jau būtu kādu Michelin vai Pirelli, bet tie ir dārgi, man ir Dunlop ziemai un Goodyear vasarai, nekāda vaina.
Nu vispār parasti cilvēki iekopj standartu: 1. ziemas riepas uz dzelzs diskiem 2. vasaras riepas uz vieglmetala diskiem (alumīnija). ziemā jau var braukt ar alumīnija diskiem, bet problēma ir ar sāli, kas saēd sudaraboto pārklājumu, pareizā sakot tu riskē alumīnija disku padarīt neglītus... No ātruma viedokļa vieglāk ir aizbraukt pārskruvēt/nobalansēt riepas uz dzelzs diskiem, un nevajadzēs pārmontēt, kā arī aiztaupīsi līdzekļus.
Vecajai mašīnai bija 2 disku + riepu komplekti, līdz ar to vīrs ērti nomainīja. Jaunajai mašīnai patreiz viens disku komplekts un vedu pārmontēt riepas,bet nākamgad noteikti nopirkšu vēl vienus diskus.