Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Interneta veikala garantijas remonts

 
Reitings 220
Reģ: 05.06.2015
Sveiki!

Probleema buus gara, bet man ir pirmaa saskarsme ar ko taadu, taapeec nezinu, ko un kaa labaak dariit, ceru, ka kaads, kursh ar to jau saskaaries, spees dot padomu.

Nopirku telefonu interneta veikalaa xnet.lv, peec pusgada paraadiijaas probleemas. 31.augustaa nodevu garantijas remontaa, viirietis, kursh pienjeema telefonu, teica, ka maksimaalais laiks remontam ir 30 dienas un vinji man zvaniis, kad buus salabots. Par 30 dienaam arii netieshi atradu Pateereetaaju tiesiibu aizsardziibas likuma 35.pantaa
35.pants. Atbildība par preces vai pakalpojuma trūkumu nenovēršanu termiņā
Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs 30 dienu laikā no dienas, kad patērētājs pieteicis prasījumu par preces vai pakalpojuma trūkumiem, vai attiecīgi pilnvarotu uzraudzības un kontroles iestāžu noteiktajā termiņā nav novērsis preces vai pakalpojuma trūkumu, viņa pienākums ir atlīdzināt visus zaudējumus, kas patērētājam radušies sakarā ar kavējumu.

Paiet shis laiks, zinju no vinjiem nav, zvanu pati, man neko nespeej atbildeet, tur vispaar nesaprata, par kaadu telefonu iet runa un teica, ka paarzvaniis. Paarzvana naakamajaa dienaa, saka, ka telefons buus piektdien vai pirmdien, tad piezvaniishot. Zvanu sanjeemu otrdien un pasaka, ka garantijas remonts atteikts, esot mehaaniski bojaajumi. Ja gribu, tad man iedos remonta telefona numuru, lai skaidroju, kas un kaa, bet vinji lietuvieshi esot.

Taatad manu telefonu notureeja no 31.augusta liidz 6.oktobrim un nesalaboja. Riit braucu telefonam un ekspertiizes sleedzienam pakalj. Kaadas ir manas iespeejas? Piekrist tam? Striideeties? Ko teikt, ko vispaar vareetu prasiit?

Bail, ka veel liks maksaat par ekspertiizi, ko es negribeetu dariit, protams, jo tai nepiekriitu un veel tik ilgi chakareeja mani.
07.10.2015 20:21 |
 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
Kas telefonam notika, ka bija jānes uz remontu? Pie pieņemšanas viņi atzīmēja-ir vai nav konstatēti vizuāli bojājumi?
Lasi, ko paraksti, noteikti neparaksti neko tādu, kur būtu rakstīts, ka piekrīti termiņa (to 30 dienu) pagarinājumam, neko tādu, kur rakstīts, ka tev nav pretenziju pret viņiem. Par ekspertīzi tāpat nevar likt maksāt, ja vien neparaksti kādu dokumentu,kur pieprasi ekspertīzi. Padraudi ar PTAC, par termiņa neievērošanu.
Man izdevās dabūt atpakaļ naudu par telefonu, bet tas nebija viegli. Parastā veikala, ne interneta.
07.10.2015 20:48 |
 
Reitings 220
Reģ: 05.06.2015
Telefons no neatpazina atminjas kartes, negaaja telefona internets (nav vaina piesleegumos) un bija skanjas defekti. Telefons ir, protams, kritis, bet nekaa iipashi nav cietis, ir lietots saudziigi, macinjaa, vizuaalu defektu nebija. Man teica pierakstii pie preces vizuaalajiem defektiem, ka lietots.

Atradu sho te http://www.ptac.gov.lv/lv/content/strida-risinasanas-process , man no taas sheemas nebija apstiprinaajums peec 10 dienaam utt. Dienaa, kad nodevu telefonu, parakstiiju par to lapu-pasuutiijums sniegt diagnostiku un garantijas remontu- un viss, man pateica-gaidiet zvanu.

Uz taas lapas rakstiits, ka, ja defekts radies nepareizas lietoshanas deelj, tad klientam jaapmaksaa diagnostiku un ja klients atsakaas, tad xnetam ir aiztureejuma tiesiibas uz remontaa nodoto iekaartu.

Nebiju domaajusi, ka buus taada chakareeshaas. Ja buutu vnk atteikushi - ok, bet ka tik ilgi sho atbildi gudroja mani izbesii.
07.10.2015 20:57 |
 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
Man liekas, ka 10 dienas attiecas uz prasījuma pieteikumu, kad pieprasīta preces maiņa vai naudas atgriešana, uz garantijas remonta pieprasījumu attiecas 30 dienu termiņš. Vismaz tā atceros, kad mocījos ar savu telefonu. Patērētāju tiesibu aizsardzības likumā kaut kas par to bija rakstīts.
07.10.2015 21:48 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Es jau būtu kašķi sataisījusi ka man jāgaida 30 dienas būtu :D
07.10.2015 21:55 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits