Sveiki!
Probleema buus gara, bet man ir pirmaa saskarsme ar ko taadu, taapeec nezinu, ko un kaa labaak dariit, ceru, ka kaads, kursh ar to jau saskaaries, spees dot padomu.
Nopirku telefonu interneta veikalaa xnet.lv, peec pusgada paraadiijaas probleemas. 31.augustaa nodevu garantijas remontaa, viirietis, kursh pienjeema telefonu, teica, ka maksimaalais laiks remontam ir 30 dienas un vinji man zvaniis, kad buus salabots. Par 30 dienaam arii netieshi atradu Pateereetaaju tiesiibu aizsardziibas likuma 35.pantaa
35.pants. Atbildība par preces vai pakalpojuma trūkumu nenovēršanu termiņā
Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs 30 dienu laikā no dienas, kad patērētājs pieteicis prasījumu par preces vai pakalpojuma trūkumiem, vai attiecīgi pilnvarotu uzraudzības un kontroles iestāžu noteiktajā termiņā nav novērsis preces vai pakalpojuma trūkumu, viņa pienākums ir atlīdzināt visus zaudējumus, kas patērētājam radušies sakarā ar kavējumu.
Paiet shis laiks, zinju no vinjiem nav, zvanu pati, man neko nespeej atbildeet, tur vispaar nesaprata, par kaadu telefonu iet runa un teica, ka paarzvaniis. Paarzvana naakamajaa dienaa, saka, ka telefons buus piektdien vai pirmdien, tad piezvaniishot. Zvanu sanjeemu otrdien un pasaka, ka garantijas remonts atteikts, esot mehaaniski bojaajumi. Ja gribu, tad man iedos remonta telefona numuru, lai skaidroju, kas un kaa, bet vinji lietuvieshi esot.
Taatad manu telefonu notureeja no 31.augusta liidz 6.oktobrim un nesalaboja. Riit braucu telefonam un ekspertiizes sleedzienam pakalj. Kaadas ir manas iespeejas? Piekrist tam? Striideeties? Ko teikt, ko vispaar vareetu prasiit?
Bail, ka veel liks maksaat par ekspertiizi, ko es negribeetu dariit, protams, jo tai nepiekriitu un veel tik ilgi chakareeja mani.