Laurentija, tikai nevajag. Ja ir jābraukā ikdienā, ir mēnešbiļetes.
Ja jābrauc tikai darbadienās un ar vienu transportu, pieņemot, ka mēnesī ir 20 darbadienas, kas nozīmē 40 braucienus, tad viens brauciens sanāk 75 centi. Tas ir dārgākais, kas vispār var sanākt, ja pērk mēnešbiļeti tikai vienam transporta veidam, tikai darbadienām.
Ja pērk mēnešbiļeti uz visiem transportiem, visām dienām, jo jābrauc arī sestdienās vai svētdienās, pieņemot, ka jābraukā 20 dienas, kas ir 80 braucieni, tad viens brauciens sanāk 63 centi. Tā kā šo var izmantot arī braukāšanai brīvajā laikā, braucienu sanāk vēl vairāk, attiecīgi viens brauciens sanāk vēl lētāk.
1,15€ nevienam, kas braukā ikdienā, nav jāmaksā. Nu, ja esi par slinku aizvilkt savu pēcpusi līdz mēnešbiļešu tirdzniecības vietai (Nez kā nebūsi par slinku pēc studentu biļetes iet), tad jāvaino sevi. Reāli ikdienas vajadzībām nav tik dārgs tas transports, galvenais jau ir kaukt.
Es sbiedrisko transportu jau gadiem neizmantoju biežāk, kā pāris reizes mēnesī, bet pat es zinu, ka, ja ir vajadzība braukt ikdienā, nav tik dārgi. Bet te jau izdomās 101 iemeslu, kā attaisnot sevi, lai gan jākaunās būtu.
Kura no jums padomāja par tiem jauniešiem, kas netiks tajās koledžās, jo mēnešbiļešu tīkotājas būs aizņēmušas vietas? Koledžas nav bezizmēra ietilpīgas.