Jums ir gadījies iegādāties nekvalitatīvu (līguma nosacījumiem neatbilstošu) preci, kuru nācies nest atpakaļ uz veikalu? Kāda pieredze ar veikaliem, panācāt savas prasības vai nē, ja jā, tad ar kādiem līdzekļiem?
Problēma ar telefonu, jau nedaudzas dienas pēc iegādes sāka gļukot kamera, nodevu veikalā un uzrakstīju pieteikumā, ka gribu preces apmaiņu, bet šie atbildēja, ka maiņa atteikta, veikts kaut kāds remonts, sīkāk pagaidām nezinu. Esmu nikna, jo biju noskaņojusies, ka dabūšu jaunu, nevis atpakaļ to mēslu, kuram ir problēmas. Saprotu, ka, ja gribu panākt maiņu vai naudas atgriešanu, jātaisa ekspertīze, bet nav ne jausmas cik tas var maksāt un vai rezultāts būtu par labu man. Nevaru saprast, taisnība veikalam vai šie vienkārši tendēti uz patērētāju čakarēšanu.