Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

nekvalitatīva prece, patērētāju tiesības

 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
Jums ir gadījies iegādāties nekvalitatīvu (līguma nosacījumiem neatbilstošu) preci, kuru nācies nest atpakaļ uz veikalu? Kāda pieredze ar veikaliem, panācāt savas prasības vai nē, ja jā, tad ar kādiem līdzekļiem?
Problēma ar telefonu, jau nedaudzas dienas pēc iegādes sāka gļukot kamera, nodevu veikalā un uzrakstīju pieteikumā, ka gribu preces apmaiņu, bet šie atbildēja, ka maiņa atteikta, veikts kaut kāds remonts, sīkāk pagaidām nezinu. Esmu nikna, jo biju noskaņojusies, ka dabūšu jaunu, nevis atpakaļ to mēslu, kuram ir problēmas. Saprotu, ka, ja gribu panākt maiņu vai naudas atgriešanu, jātaisa ekspertīze, bet nav ne jausmas cik tas var maksāt un vai rezultāts būtu par labu man. Nevaru saprast, taisnība veikalam vai šie vienkārši tendēti uz patērētāju čakarēšanu.
15.05.2015 22:17 |
 
Reitings 2816
Reģ: 19.01.2015
Baigais čakars !
Bet vari cīnīties, taisi skandālu un viss !

Man tā bija ar telefonu, taisīju skandālu, beigās dabūju jaunu :D
15.05.2015 22:30 |
 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
Nevienai vairāk nav pieredze? Sabojāts garastāvoklis uz vairākām dienām,esmu jau 2x telefonu aiznesusi atpakaļ uz veikalu un pat vēl nezinu vai dabūšu naudu atpakaļ.
Kuros veikalos esat pirkušas telefonus? Kuros nerodas problēmas ar garantijas remontiem un preces atgriešanām?
24.05.2015 22:35 |
 
Reitings 3903
Reģ: 03.03.2015
Kurā veikalā iegādājies telefonu?
24.05.2015 22:36 |
 
Reitings 165
Reģ: 18.08.2013
Ekspertīze var izmaksāt 40 eur, tāpēc varbūt labāk mēģināt sarunāt ar veikalu.
24.05.2015 22:37 |
 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
RD Elektronics, bet sāku domāt, ka galvenā vaina ne veikalā, bet gan uzņēmumā, kas veic garantijas apkalpošanu- Servicenet LV.
24.05.2015 22:40 |
 
Reitings 3903
Reģ: 03.03.2015
Nikola - vari pm atsūtīt IMEI kodu telefona? Uzmetīšu aci, kādas atmazkas šie uzrakstījuši.
24.05.2015 22:44 |
 
Reitings 176
Reģ: 03.03.2015
Pirmo 6 mēnešu laikā patērētājs ir tiesīgs izvēlēties sev vēlamāko risinājumu. (naudas atgriešana /remonts / maiņa) par šo vajadzēja interesēties PIRMS tam, kad nodevi preci remontam. Viņiem nebija tiesību atteikt maiņu, ja defekts radies ne Tavas vainas dēļ :)
24.05.2015 22:56 |
 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
East Es jau saprotu, ka nebija tiesību atteikt, bet viņi atteica. Turklāt vēl maitām tāda veidlapa, ka saņemot atpakaļ jāparaksta, ka nav pret viņiem pretenzijas, es gan uzrakstīju, ka man ir pretenzijas. Un man nebija pirmo reizi nodots uz remontu, bet gan kā prasījuma pieteikums uz maiņu.
24.05.2015 23:06 |
 
Reitings 176
Reģ: 03.03.2015
Ej uz patērētājiem :)
Bet nu tur arī var nākties pacīnīties. Raksti iesniegumu, visas kopijas, utt, utt. Galvenais izdari līdz galam, jo tikai tāpēc, ka ir cilvēki, kas klusē, arī šāda patērētāja čakarēšana tiek pieļauta. :)
24.05.2015 23:09 |
 
Reitings 2715
Reģ: 13.12.2013
Man arī gadījās līdzīgs gadījums gan ar telefonu, gan ar citu tehniku. Parasti tiek izmantots tas, ka patērētāji nezin savas tiesības.
Man mēģināja ieskaidrot, ka PTAC likums ir pret patērētāju interesēm, piemēram, preci X ar defektu aizsūtīja uz remontu, atzina to par darba kārtībā esošu un gribēja atgriezt, bet tikai parādot attiecīgo likumu, piedraudot ar BezTabu, prece tika samainīta pret citu.
24.05.2015 23:13 |
 
Reitings 9596
Reģ: 06.03.2012
Ja problēma ir tikai ar kameru un veikals to novērsīs, tad kāds ir iemesls neapmierinātībai? Ja tev tas telefons vienkārši nepatīk, tad tā nav veikala problēma.
Es pirms gadiem 10 pirku RD telefonu un bija gļuks ar akumulatoru. 2 nedēļu laikā saremontēja un viss bija kārtībā.
24.05.2015 23:15 |
 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
Es arī iešu uz ptac, kas cits atliek. Kaut gan pēc zvana viņiem, man vēlme uz turieni iet zuda, cerams, ka klātienē laipnāki cilvēki kā tā telefonkonsultante. Palasot, kas sudzibas.lv par šo veikalu sarakstīts, saprotu, ka nav labi visu tā atstāt. Tieši tā, lai beidz čakarēt patērētājus.
24.05.2015 23:17 |
 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
sugar Veikals problēmu nenovērsa, noturēja 2 nedēļas un atdeva atpakaļ tādu pašu.
24.05.2015 23:27 |
 
Reitings 9596
Reģ: 06.03.2012
Nikola. Nu tad tā arī vajadzēja teikt, nevis, ka nopirku telefonu, cakarējas kamera, uzrakstīju iesniegumu, ka gribu jaunu telefonu un man nemaina. Tad gan painteresējies PTAC. Bet precizē, ka problēma netika novērsta.
24.05.2015 23:57 |
 
Reitings 7408
Reģ: 06.05.2013
Prasi patērētājiem. Tur kaut kā bija tā, ka ja manta vēl pēc remonta gļuko, veikalam ir tā jāmaina vai jāatdod nauda.
Bez skandalēšanās neiztiksi - ne jau RD veikalā :D Man pie viņiem bija sāga ar pleijeri. Lēts, bet es principa pēc...
25.05.2015 00:01 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits