Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

dhl/ dpd

 
Reitings 2982
Reģ: 29.01.2009
labrīt,
viss rīts izčakarēts. Gribēju pajautāt un ap un ar parunāt- kāda bijusi jūsu pieredze ar šiem piegādātājiem?

Līdz šim man vienmēr visu dpd piegādāja- attieksme superīga, laika apmlitūda arī normāla, viss pa jauko.

Šodien piezvanīja dhl - nu tāds pretekļu kantoris (tāds iespaids diemžēl radies dēļ viena zvanītāja) uzbrauca augumā, kad es viņam palūdzu tā ar mani nerunāt- sāka vēl vairāk kaut ko runāt pretī -es vnk nometu klausuli, jo nelikās, ka kaut kas tāds jāklausās.

Ir jēga sūdzēties dhl ?
09.04.2015 10:02 |
 
Reitings 4628
Reģ: 06.07.2013
Sūdzies gan, domāju, ka viņi paši ir ieinteresēti uzlabot servisu. Vismaz tā tam vajadzētu būt.
09.04.2015 10:04 |
 
Reitings 5632
Reģ: 17.07.2014
Es pagaidām esmu sacepusies par Bite un DPD sadarbības/komunikācijas līmeni vai sistēmu vai kas nu viņiem tur ir... jau kopš 2dienas gaidu savu SIM karti...sen jau apriebušies viņi un vispār pareizāk būtu atteikties no tās operatora maiņas, bet tomēr ja jau iesāku un gribēju, tad pāriešu...cerams :D
09.04.2015 10:09 |
 
Reitings 810
Reģ: 29.01.2009
Man pašai gan vienmēr ir super kurjeri un serviss bijis ar abām šīm kompānijām, tāpēc tiešām ir jēga sūdzēties. Viņi būs ieinteresēti, lai tas neatkārtojas.
09.04.2015 10:13 |
 
Reitings 2982
Reģ: 29.01.2009
tad centīšos pasūdzēties, kad saņemšu savu preci, lai nesabojā to ;(
09.04.2015 10:15 |
 
Reitings 10509
Reģ: 13.12.2009
Happy.
Protams zvani un izsaki savu sāpi!
09.04.2015 10:18 |
 
Reitings 10509
Reģ: 13.12.2009
Happy.
Ja sabojās, tiksi pie jaunas vai kompensācijas. Galvenais nepieņem, ja redzi ārpusejus defektus!
09.04.2015 10:19 |
 
Reitings 979
Reģ: 03.01.2015
Par ko bija jūsu kašķis?
Man gan nekādu problēmu nav bijis, ne ar ups, ne Dhl, ne dpd.
09.04.2015 10:21 |
 
Reitings 12651
Reģ: 29.01.2009
Darba sakarā visi uķi puķi ir bijuši vienmēr, bet privāti - ir bijuši neforši gadījumi, piem, atbrauc nebrīdinot, nepiezvanot uz tel., aizbrauc prom utt.
09.04.2015 10:26 |
 
Reitings 10509
Reģ: 13.12.2009
Man visādi joki bijuši.
Pēdējais ko atceros:
Zvana man parastais tekst, es protams norunāju laiku ap cikiem piegādās...
Kavē stundu. Zvanu - kur tad mana paciņa.
Kurjiers - es biju man neviens nevēra vaļā, jūs nebijāt mājās.
Es - biju.
Kurjiers es tur kādas 5 min. Nostāvēju.
Es - vai tad paiezvznīt man nevarējāt.
Kurjies - ais es telefonu mašīnā aizmirsu.
Es - bet no mašīnas.
Kurjiers - ai man slinkums bija.
Protams paciņu dabūju tajā pašā dienā, jau pēc apmēram 40 min.

Visas tajā dienā paņemtās pakas, kurjiersm ir jāpiegādā :)
09.04.2015 10:38 |
 
Reitings 10509
Reģ: 13.12.2009
Manuprāt sliktākais servis ir UPS.
Kā es smejos: UPS mums nesanāca :-D
09.04.2015 10:39 |
 
10 gadi
Reitings 7783
Reģ: 29.01.2009
Man ik pa laikam nāk paciņas ar dhl, attieksme visparastākā. Piezvana kurjers, pajautā vai tikos un tikos būšu mājās, ka atvedīs paciņu un viss, čau. Sēžu gaidu, parasti atbrauc laicīgi un uzreiz zvana durvīs. Pa mob otrreiz vairs nezvana, jo iepriekš jau zināms laiks, cikos viņu gaidīt.
Bet ja tiešām rupji izrunājās, tad jau ir visas tiesības pasūdzēties.
09.04.2015 10:46 |
 
Reitings 2982
Reģ: 29.01.2009
kāda laika amplitūda, ko dhl jums piedāvājis?
09.04.2015 10:50 |
 
Reitings 391
Reģ: 29.01.2009
Mazliet ne par tēmu, jo nedzīvoju Latvijā, bet man nesen līdzīgs gadījums kā Zīlei - kurjerfirma atsūta SMS ar laika posmu, kurā piegādās paciņu. Es sēžu mājās un gaidu, gaidu, gaidu. Beigās ieeju internetā apskatīties paciņas statusu (mums nav zināms paša kurjera tel.numurs), a tur rakstīts, ka paciņa piegādāta, bet neviens nav vēris vaļā durvis. :-D jā, kā tad! Tad nu man vīriņš pēc tam piezvanīja uz Amazoni un pasūdzējās, dabūjām Premium konta pagarinājumu bez maksas un paciņu piegādāja nākamā rītā astoņos no rīta.
09.04.2015 10:51 |
 
Reitings 10509
Reģ: 13.12.2009
Dhl un dpd man parasti piegādā +/- 30 min. ap norunatao laiku. Ups servisu sen vairs neizvēlos, tieši viņu čamāšanās un nepiegāžu dēļ.
09.04.2015 10:56 |
 
Reitings 979
Reģ: 03.01.2015
Šorīt man tieši zvanīja Dhl kurjers, burtiski stundu atpakaļ. Piegādes laiks, ko viņš piedāvāja 2h. No 12-2. Vienmēr arī ir bijis tajā laikā.
09.04.2015 11:03 |
 
Reitings 1823
Reģ: 17.05.2013
Ar DPD nekad nekādu problēmu nav bijis.
DHL man nepatīk jo viņs atbrauc 7 no rīta pie majas un zvana lai ejam pakaļ pakai nekad iepriekš nepiezvana un nesaskaņo.
09.04.2015 11:20 |
 
Reitings 2982
Reģ: 29.01.2009
man amplitūda no 11:30 līdz pieciem! Tas ir normāli> murgs! piezvanīju, pateicu par attieksmi, nenoturējos.
09.04.2015 11:27 |
 
Reitings 3379
Reģ: 29.01.2009
Ko tad teikt par Venipak, kuri vienkārši norāda darba dienu 8-17?! Turklāt viens kurjers regulāri zvanīja man jau pirms 8, jo es biju pirmā viņa maršrutā. Tā kā man naktī izslēgta skaņa, tad zvanu nedzirdēju un piegādi nesaņēmu tajā dienā. Vienreiz lika man čāpot pa sniegu (un es biju rītasvārkā :D) viņam pretī, jo viņš, redz, ar busu nevarot izbraukt sniegotos celiņus (e) Toreiz arī gribēju sūdzēties, bet pārdomāju, jo viņi man piegādā reizi mēnesī. Pēdējās reizes bija cits kurjers, viņš mani savukārt ieplāno kā pēdējo maršrutā, piegādāja pat pēc 17.
Ar citiem kurjeriem laikam neatceros, ka būtu bijušas problēmas.
09.04.2015 11:38 |
 
Reitings 5632
Reģ: 17.07.2014
Vienreiz lika man čāpot pa sniegu (un es biju rītasvārkā ) viņam pretī, jo viņš, redz, ar busu nevarot izbraukt sniegotos celiņus

šis gan ir kaut kas fantastisks...es laikam kādu nožmiegusi būtu :D
09.04.2015 11:41 |
 
Reitings 3379
Reģ: 29.01.2009
Agī, un pēc tam šoferis (kad es, apkrāvusies ar vairākām kastēm, gāju atpakaļ ar kājām) cēli pabrauca garām manai mājai, jo tur vienk. nebija kur apgriezties un viņam gribot negribot bija jābrauc gar māju. Stulbenis. Labi, ka viņš vairāk nav braucis.
09.04.2015 11:50 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!