Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Blogeru lietas

 
Reitings 4628
Reģ: 06.07.2013
Izveidoju šo diskusiju, jo man ir blogs, bet nav, ar ko par to parunāties :D Tāpēc būtu labi uzsākt domu un padomu apmaiņu blogeru starpā un varbūt starp blogerēm un lasītājiem.

Man ir neliela dilemma saistībā ar rakstiem par produktiem, ko dāvinājuši zīmolu pārstāvji. Vairums blogeru parasti raksta klāt kaut ko no sērijas "produktus izmēģināšanai iedevis zīmols, taču viedoklis ir manis pašas". Es pagaidām tādu piebildi nelieku, jo tas šķiet kaut kā loģiski un pašsaprotami, ka manu viedokli nekā tas fakts neietekmē. Bet varbūt lasītājiem labāk patīk zināt, vai produkts ir pašas pirkts vai dāvināts? Lūdzu palīdziet ar padomu :)
19.03.2015 21:03 |
 
10 gadi
Reitings 8191
Reģ: 01.11.2009
Es pagaidām tādu piebildi nelieku, jo tas šķiet kaut kā loģiski un pašsaprotami, ka manu viedokli nekā tas fakts neietekmē.


es uzskatu tieši tāpat. arī ir skaidra norāde sadarbībai, ja kādam nepatīk, lai nekontaktējas. šeit noteikti visvairāk varētu izteikties becky, bet nu.. :D un sugar arī noteikti.
19.03.2015 21:08 |
 
Reitings 6750
Reģ: 16.01.2011
Es kā blogu lasītāja tomēr uzskatu, ka piebildei ir jābūt. Vari pierakstīt, ka jā, tev šis produkts ir no zīmola, bet tas tavu viedokli neietekmē. Citādāk tāda slēptā reklāma vien sanāk ;)
19.03.2015 21:13 |
 
Reitings 544
Reģ: 29.01.2009
Ārzemju blogos par šo ir baigais cepiens tieši no lasītāju puses, ja autors pārāk bieži raksta par produktiem, kurus viņam uzdāvina zīmols. Lasītājiem šķiet, ka autors ir bez maz vai uzpērkams, kā arī nav vairs ticamības, ka ieteiks lasītājiem nevis to labāko, bet gan to, ko zīmols iešķieba.

Lai nu kā - man kā lasītājam/ skatītājam tas netraucē, kamēr VISI raksti/ video nav sponsorēti.
19.03.2015 21:15 |
 
10 gadi
Reitings 8191
Reģ: 01.11.2009
Mincis, mani interesē, kādēļ uzreiz slēptā reklāma, ja nav teikts, ka ar produktiem nodrošinājis zīmols?
19.03.2015 21:18 |
 
Reitings 7079
Reģ: 11.10.2013
Es tam nepievēršu uzmanību. :D
19.03.2015 21:20 |
 
Reitings 5629
Reģ: 20.06.2010
neesmu redzejusi nevienu ierakstu, kur kads produkts buutu baigi nopelts.
es nez, man liekas, ka taam blogerem,kuram regulari dod visu ko izmegjinat, bail rakstiit sliktas atsauksmes, jo tad vairs neko nedos :D
19.03.2015 21:20 |
 
Reitings 4628
Reģ: 06.07.2013
Winterra, man ir sanācis dažas ne pārāk labas atsauksmes uzrakstīt, bet nekādas pretenzijas tāpēc neviens nav cēlis. Interesanti, vai tā arī mēdz notikt?

Vispār es arī domāju, ka vismaz vienu reizi man vajadzēja atteikties no piedāvātajiem produktiem, jo tie bija drugstore matu kopšanas līdzekļi un vispār no tā plauktiņa man bieži vien nekas neder. Galu galā drukāt sliktas atsauksmes arī nav nekāda medus maize :D
19.03.2015 21:20 |
 
Reitings 188
Reģ: 17.03.2015
Man kā lasītājai patiktu redzēt pie sponsorētajiem/dāvinātajiem produktiem zvaigznīti. Teorētiski neko nemaina, bet kaut kā tas "caurspīdīgums" patīk.
19.03.2015 21:21 |
 
Reitings 9596
Reģ: 06.03.2012
Es lieku, kad neaizmirstu. Man šķiet, ka tas ir godīgi pret lasītāju. Protams, ka fakts, ka produktu nepirku par savu naudu neietekmē manu viedokli, bet nu tomēr, ja nu kāds domā savādāk, lai nav tā, ka es kaut ko "slēpju" vai nepasaku.
No citas puses tas ir koks ar diviem galiem attiecībā pret PR. Jo blogu tagad ir daudz un paliek arvien vairāk un nav noslēpums, ka blogeri (it īpaši "sākumposmā") bieži kontaktējas ar zīmoliem, lai dabūtu produktus. No tādas puses skatoties sanāk, ka es parādu kuri zīmoli sadarbojas. Taču es nesaku, ka paldies Annai Kannai (telefona numurs tāds un e-pasts tāds), kas iedeva produktus. Blogeri tāpat parasti zina kuri produkti ir sponsorēti un citreiz smieklīgi redzēt, ka kāda dāma raksta par nepārspējamu krēmu, bet es zinu, ka viņu tikai 3 dienas atpakaļ "sāka dalīt" (protams, dažus produktus piedāvā pēc tam, ka viņi jau kādu laiku ir pārdošanā un, ja bijusi interese varēja iegādāties pirms tam).
Īsāk sakot, man šķiet, ka tas ir godīgi attiecībā pret lasītāju.
Ko par šo domā lasītājas es nezinu :)
19.03.2015 21:22 |
 
Reitings 6750
Reģ: 16.01.2011
13) slēptā reklāma ir preču vai pakalpojumu, preču ražotāju vai pakalpojumu sniedzēju vārda, firmas zīmes vai darbības veida iekļaušana raidījumā skaņas vai attēla veidā, ja raidījuma veidotājs to ievietojis reklāmas nolūkā


Jo tā ir slēptā reklāma. Tas, protams, tā tīri oficiāli, bet nu tomēr, raugoties no sava skatu punkta, saku, ka mani netraucē, ja kāds zīmols ir iedevis blogerim izmēģināt produktu un par to uzrakstīt. Forši! Bet uzskatu, ka lasītājam tas ir jāzina.
19.03.2015 21:22 |
 
10 gadi
Reitings 8191
Reģ: 01.11.2009
Elizabete, daži blogeri seko `ja nav nekā jauka, ko teikt, nesaku nemaz` situācijai. Man gan tā nav gadījies, es neko neslēpju un saku kā ir. Tur pieklibo tas, tur šitas, tas lielisks, tas kas neredzēts..

un neapšaubu, ka plašumos ir arī stiprā dzimuma nosauktie varianti :D
19.03.2015 21:26 |
 
Reitings 150
Reģ: 22.01.2014
Te varētu arī padalīties ar savu vai citu labu blogu adresēm, man patīk palasīt, viss tad būtu vienuviet
19.03.2015 21:26 |
 
10 gadi
Reitings 2587
Reģ: 07.03.2011
Man būtu vienalga. Neesam mēs Latvijā tik bagātas, lai blogiem būtu tik nozīmīga loma. Labi, vienreiz pārslavināsi, nopirks vienu produktu, nepatiks, uzmetīs visu sēriju, zīmolu.

Kaut kur lasīju (sugar vai becky blogi?), ka zīmoliem drīzāk būtu jāpiedāvā plašāka paraudziņu izsniegšana, lai saprastu, kā produktus pieņem katras atsevišķas meitenes āda. Jo, kā jau teicu, tas nav pārsteidzoši, ja tiek izmesta liela nauda, produkts nepatīk, un turpmāk kādas firmas visiem produktiem tiek trekns "NĒ".
19.03.2015 21:26 |
 
Reitings 16391
Reģ: 09.10.2011
Vispār kutelīga situācija.. Man būtu neērti rakstīt sliktas atsaukmes par dāvinātu produktu..

Ja pati nopirktu slikto šampūnu X.. tad man nebūtu grūti uzrakstīt ''tas bija pats briesmīgākais, kas pēdējo gadu laikā noticis ar maniem matiem!''... tomēr, ja zīmola pārstāvis uzdāvinājis šo produktu.. kaut kā roka neceltos tik skarbi raksturot :D
19.03.2015 21:26 |
 
Reitings 9596
Reģ: 06.03.2012
es nez, man liekas, ka taam blogerem,kuram regulari dod visu ko izmegjinat, bail rakstiit sliktas atsauksmes, jo tad vairs neko nedos

Tā nebūt nav, taču ir tāda lieta, ka raksta izveidošana, bilžu taisīšana un apstrāde, cenu un sastāvu sarakstīšana aizņem daudz laika. Un man baigi žēl tērēt to laiku, lai uzrakstītu, ka šis ir pilnīgs mēsls :D Taču, patiesībā, baigi sen nav bijis nekas tāds, kas sagādātu baigo vilšanās. Ja nu vienīgi Glamglow, bet tā arī neesmu saņēmusies sarakstīt :D Un zīmola pārstāvji jau arī ir parasti cilvēki, kas saprot, ka ne visiem viss der un patīk.
19.03.2015 21:27 |
 
10 gadi
Reitings 8191
Reģ: 01.11.2009
Mincis, interesanti. Bet tad sanāk, ka absolūti jebkurš produktu apskats - iegādāts par savu naudu vai iegūts no kompānijas bez maksas, ir reklāmraksts, pēc tā, kā tu to nostādi. Raksta jau atsauksmi un savas domas, nevis reklamē, ka šis ir tas īstais un vienīgais. Reklāmraksti, manuprāt un manām acīm, ļoti sit cauri pārējam rakstu fonam un tos ir ļoti viegli atšķirt no parastajām atsauksmēm.
19.03.2015 21:29 |
 
Reitings 188
Reģ: 17.03.2015
Man kā iesācējai blogošanā ir jautājums pieredzes pilnajām blogerēm - kā izveidot savu lasītāju bāzi?
Kaut kā nejēdzīgi likt saites pa labi un pa kreisi negribās.
19.03.2015 21:29 |
 
Reitings 6750
Reģ: 16.01.2011
Winterra, reklāma atšķiras ar to, ka tā ir apmaksāta. Citiem vārdiem sakot, pārstāvis tev ir "samaksājis" ar savu produktu.

Raksts par sevis pirktu produktu - tā vairs nav reklāma, jo tev nekas nav tikts "samaksāts" :)

Bet, jā, piekrītu, ka reklāmraksti ir viegli atšķirami no parastajiem. Lielajā mediju vidē, protams, ir jābūt šai piebildei (kaut gan dažreiz tās nav. Nesen "Aizliegtajā paņēmienā" bija interesants sižets par šo), bet principā jau blogi dara kā grib. Bet nu kā ir man kā lasītājam- patīkamāk, ja autors ir norādījis to, ka produkts ir no pārstāvja :)
19.03.2015 21:32 |
 
Reitings 1274
Reģ: 23.09.2012
Ir interesanti, pati nesen uzsāku rakstīt, bet tas kad biju vel lasīšanas stadijā radīja man interesantas sajūtas, jo ir jūtams, kurš raksta izskaistināto patiesības versiju, bet kurš pasaka godīgi.. Protams, blogošana nav mans pamata darbs, drīzāk mana sirds vēlme, jo ļoti mīlu kosmētiku, visu skaisto un to, kas mums kā sievietēm ir iespeja izmēģināt un iznest..
Ja tas būtu mans darbs, vai mana darba reklāma - piemēram, kā vizāžistam ( ko gan esmu apguvusi, bet ne dēļ maizes darba, bet gan atkal jau dēļ savas vēlmes izpausties krāsās un mākslā) tad varbūt būtu savādāk..
Tāpēc es esmu ielikusi sev tādu nosacījumu, ka melot netaisos, protams, ja ši mana nodarbošanās attīstīsies līdz tiem apmēriem, kad būs tadas situācijas ;) (l):-P
19.03.2015 21:33 |
 
10 gadi
Reitings 8191
Reģ: 01.11.2009
TLL, atslēgvārdi, aktivitāte sociālajos portālos, iesaistīšanās twitter sarunās utml. Ja vēlies tikai LV lasītāju bāzi, tad ātrākais veids ir savu linku publicēšana citu blogu komentāros.
Parasti jau tie lasītāji paši atrodas. Vienā dienā tāpat visu savu auditoriju neatradīsi :)

es neprotu meklēt citus blogus, ja godīgi. Gribas ko atsvaidzinošu un jaunu, interesantu! Gan skaistumkopšanas lauciņā, gan kādā citā. Savādāk nereti sanāk atvērt savu blogu listi un redzēt vairākus līdzīgus, ja ne pat vienādus rakstus par tiem pašiem produktiem un pasākumiem. Taču šeit es vairāk atļaušos iemest akmentiņu PR dārziņā. Par jaunumiem pietiek uzzināt no viena, diviem blogiem ar vienādiem produktiem; 7 blogi ar 7 produktiem un 7 rakstiem jau šķiet izmisīgs sauciens pēc reklāmas dažreiz, ka produktu lieto un testē VISI blogeri :D
19.03.2015 21:34 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits