Ieva188, protams, varu pastāstīt. Viņu stulbo līgumu dēļ mani tik tikko neiesūdzēja tiesā. Vārdusakot, lauzu līgumu ar Tele2. Pagāja kāds mēnesis vai divi un savā epastā saņēmu jocīgu vēstuli no kreditoriem, ka man ir parāds. Man nebija ne jausmas, kas tas varētu būt, tāpēc zvanīju un jautāju, vai tā ir tiesa. Man pastāstīja, ka esot nesamaksāts rēķins Tele2. Es šokā - kā? Taču visu esmu samaksājusi!
Zvanu uz Tele2 un jā, tā patiešām esot, pēdējais rēķins neesot samaksāts. Izrādās, līgumā ir punkts, kurā rakstīts, ka pēdējo rēķinu Tele2 sūta klientam uz pastu nevis pa epastu. Es tolaik vēl dzīvoju kojās. Par gaidāmajiem pasta sūtījumiem vienmēr biju informēta, man pat prātā neienāca, ka Tele2 rēķins ir atnācis. Cik tad bieži es aplūkoju tās vēstules, kas atnākušas... Kad nogāju lejā aplūkot, vai tiešām ir rēķins, manā skapīša iedaļā bija kādas 5-6 vēstules gan no Tele2, gan no kreditoriem.
Redz, kreditori var beigās atsūtīt uz epastu vēstuli, bet Tele2 jau, protams, izdevīgi, ka kāds aizmirst par pēdējo rēķinu, jo kurš gan 2-3 gadus tur galvā domu par to, ka jāgaida pēdējais rēķins no Tele2? Ļoti pārdomāta, naudas sūkšanas politika. Izdevīgi, ka lielākā daļa klientu nekrāmējas ar n-to lapu līgumu lasīšanu.