Jā, piekrītu iepriekšminētajam, ka krievu valoda ir ļoti nepieciešama apkalpojošajā sfērā un ne tikai. Patiesībā skumdina, ka ļoti lielai daļai darba devēju primārais ir potenciālā darbinieka krievu valodas zināšanas, ne tik daudz valsts valodas. Pat tādos sludinājumos, kur var noprast, nav saskare ar cilvēkiem, tiek prasītas teicamas krievu valodas zināšanas.
Ideālā variantā ir valsts pārvaldē strādāt. Tur vai nu nemaz neprasa krievu valodu, vai nu tik cik pašā minimālākajā līmenī kaut ko saprasti. Pati tādu darbu strādāju un esmu laimīga, ka nav jāzina tā valoda.
Varbūt muļķīgs ieteikums, bet var samelot par valodas zināšanām, bet tas jau paliek uz Tavas sirdsapziņas, kā arī jāskatās cik daudz reāli praksē nāksies runāt krieviski. Norādīt CV, ka zini sarunvalodas līmenī, cerēt, ka darba intervijā neliks izpausties krievu valodā un tālāk jau, ja esi apķērīga, tad praksē varēsi pilnveidot savas valodu zināšanas. Galvenais mēģināt.