Nu man neinteresē, kas ir Bīriņa :D Man uz datora ir Gemius dati ar Latvijas mājaslapu apmeklējumu arhīvu gandrīz desmit gadu garumā, Cosmo tur nu jau, kā arī, es ikdienā strādāju ar cipariem, gan ar Gemiusu, gan ar Analitiku :D
Nevienu mūsdienās neinteresē divus gadus veci dati, jo tie nav relevant vairāk.
Varu pastāstīt tik to, ka 2014. gada jūlijā Cosmopolitan bija 72 000 reāli lietotāji no datora, 21 tūkstots no telefona un 18 000 no planšetēm. :D No šiem lietotājiem, vecuma grupā līdz 23 gadiem bija 23 tūkstoši ar kapeikām. 22 tūkstoši bija vecuma grupa no 24 līdz 35.
Savukārt, 36 līdz 45 gadiem bija tikai 12 tūkstoši. No 45, līdz 54 bija 9,2 tūkstoši.
Un visi pārējie, kas ir 55+ bija 6000 cilvēku.
Ja mēs pieņemam, ka ir pagājuši apaļi divi gadi, tie, kas bija vecuma grupā līdz 23, tagad ir vecuma grupā 25-34.
Tā kā ar Cosmo praktiski darīts netiek nekas, pieņemu, ka jauni lietotāji te nenāk un tīri loģisku apsvērumu dēļ, lielākā grupa pašlaik ir 25-34.