Sen ir pierādīts, ka darba kvalitāti uzlabo darbinieka labsajūtas veicināšana. Diemžēl, cilvēks pēc būtības ir neaizstājams. Un, ja darbiniekus maina biežāk kā zeķes, tas nerada labu iespaidu par pašu uzņēmumu - kā arī nopietnākos amatos var pat radīt zaudējumus ilgtermiņā. Katra jauna darbinieka apmācīšana aizņem laiku, bet laiks... Laiks reizēm ir liela nauda.
Es tagad iedomājos - firma mainītu radošo direktoru ik pa pus gadam. :D Jēzus. :D Haoss.
Redzi, nevis tikai darbinieks ir viegli aizstājams, bet arī uzņēmums. Nebūs šis, būs cits - Tev, ticot Taviem apgalvojumiem par nesaaugšanu ar darba vietu, būtu to jāzin. Cepuri pacelt un aiziet ir viegli, grūti ir uzņēmumam šo tukšo vietu pēc tam aizpildīt ar labi strādājošu, kārtīgu un apķērīgu darbinieku. Mūsdienās vairs nemaz tik daudz tādu uz ielas nemētājas. Firmas cīnās par darbspējīgam rokām, kas nesēdēs uz mūžīgajām slimības lapām.
Mazākais ko uzņēmums var darīt ar cilvēku, kurš savu galvu un enerģiju iegulda viņa uzņēmumā un nevis aizstiepj visu savu ienesīgo labumiņu konkurentiem ir uzdāvināt pildspalvu ar firmas logo darba jubilejā. Kas nav gads vai divi, bet pieņemsim - pieci un desmit.
Bet ko tur strīdēties ar mandarīnu nīdēju. Tev, taču nav pilns rublis! :D :D (joks, protams.)